Sevgilimi fazla kıskanıyormuşum ve fazla kısıtlıyormuşum bu yüzden ayrıldı benden ne yapmalıyım?

Bana artık sıkıldım, seni sevmiyorum, beni çok sıkıyorsun, ciddiyim dedi. 1 saat önce de nerdesin diye mesaj attım sokaktayım dedim İyi. yazdı nokta koydu ne yapmalıyım? 1. si barışmalı mıyım? 2. si nasıl barışırım?
Güncellemeler
+1 yıl
7 ay çıktık ve çok seviyorum barışayım mı? Ama Bana artık sıkıldım, seni sevmiyorum, beni çok sıkıyorsun, ciddiyim dedi. 1 saat önce de nerdesin diye mesaj attım sokaktayım dedim İyi. yazdı nokta koydu ne yapmalıyım? 1. si barışmalı mıyım? 2. si nasıl barışırım?
Sevgilimi fazla kıskanıyormuşum ve fazla kısıtlıyormuşum bu yüzden ayrıldı benden ne yapmalıyım?
Cevapla