Gece yarısı tek başınıza orman da kaybolsanız nasıl bir çözüm yolu ararsınız?


Ağaca çıkardım korunmak için ormanda ne çıkacağı belli olmaz sabaha kadar beklerdim sonra çıkış yolu arardım
Bir ağaca çıkar sabah olmasını beklerim
Ağaca kaplan leopar ve puma çıkıyo unutma;)))
Ne olursa olsun ben ağaca tırmanabilirler demek istedim. Ne olduğunu bilmem
Olduğun yerde güven de kal ve sabahı bekle en mantiklisi
Bağırarak küfür ede ede giderim
Cevap
22Cevap
Gecenin bir yarısı ormanda ne halt yiyorum acaba diye sorgulamadan önce telefon denilen son mucizevi aygıt ile bir yakınımı ararım
O kadar kolay olsaydı keşke orman da telefon mu çeker :)
Yanında Çakmak taşıyorsan vardır zaar
Ağaç devirmek o kadar kolay mı yahu :D
İnsanlık hali olabilir pikniğe gittin yolu kaybettin telefon çekmez zaten ortada vs bu normal bişey yani ütopik olan bişi yok.
Bir agaç altında beklerdim zira gecenin o saatinde önümü göremedigim için bir yerden yuvarlanma veya bataga düşme ihtimalim çok yüksek
Bir ağacın tepesine çıkar ve sabah olmasını beklerdim. Eğer orman çok büyük ve ıssız ve yol uzun ise
Oturup sabahı beklerim tabi sabaha kadar bir ayı saldırmazsa
El yordamı ile bulduğum ilk görece güvenli yerde sabahı beklerim. Nasılsa gün doğacak...
Ormanı yakardım gelsin beni bulsunlar diye böyle bir ormanda ejderya bile vardir
Cep telefonundan birilerinden yardım isterdim ya da sabah olmasını beklerdim.
Bir ağaç altına yatar ve sabah olmasını beklerim ama uyumam böyle bir yerde zaten silahım yanımdadır
Ormanı yakardım maksat karanlık olmasın aydınlansın etraf
Nomoremonkey in yorumuna yapılan cevabı siz mi sildiniz
bir köşede kıvrılıp uyurum sabah ola hayrola 😉
Bir ağaca çıkar sabahın olmasını beklerim.
Sabah olmasını beklerim
Cozum arama kendine yer beyen ölmek için
yatar uyurum..
sabah gün aydınlana kadar..
Gece yarisi ormanda ne işim var jkjkk
Çözüm yolu bulmaya üşenirim ben
Kelime-i şehadet getiririm beklerim
Ağaca çıkardım eğer yolu bulamazsam
önce bir karnımı doyurmanın yolunu bulurdum
bir agaca yaslanır sabahı beklerim
Mal mal beklerdim
Ana yola çıkarım
Ateş yakar uyurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar