Giyim tarzına göre karakter analizi yapar mısınız? Valla benim böyle bir yeteneğim yok temiz olsun yeter diyen kisiyim ve rahat olsun🙄 var mı böyle giyimle karakteri çözen aslan parçası?):):):):):) Hayırlı geceler olsun cümleten.🤗😊🙄
Giyim tarzına göre karakter analizi yapar mısınız?
Allah kimseyı akıldan yoksun etmesin zor.. :)) yani bir kadın dusununki beynini aklını zekasını değilde cinsel obje olarak sadece bedenini kullanıp öne çıkıyor? Normal ama öne cikicak başka bir meziyet olmayınca doğal. . Hele birde çıkıp ahlakliyim! Naraları atmalar :)) Utanmasa bikini giyip gezicek ve bundan keyif alicak, iki lafından birisi cinsellik, yediği hurmalar ağaç olmuş ey yavrum ey birde cici kızım ayakları :)) tabi olur yerlerse. . En tehlikeli kadın tipi ve bunlara yardakcilik edenler.. Heleki içlerinde evli kadınlar varsa Allah eşlerine sabır versin yardımcılari olsun.. Bu tip kadın baştan eleme sebebi ve çöptür. . Kapalı veya açıkta olsa masum usturuplu hanım giyinen kadınlar da eğer içlerinde şeytanlık varsa! ! Kaciramazlar er ya da geç patlatlar fakat benim gözümde her zaman bir adım öndedir.. İlk intiba izlenim açısından olumludur. . Çıkarsa yanlışı kendi kaybeder.. Not: Bu arada yeni bilgi edindim.. bitki çayı hazmi kolaylaştırıp sakilestirirmis belki işine yarayan olur :))) Keyifli forumlar..
Takım elbise giymek itin birini nasıl beyefendi yapmazsa, mini etek giymek bir kadını yollu, turban takmak bir kadini daha namuslu yapmaz. İnsan dediğinin kabuğunu soyup ona göre değerlendirmek lazım. İnsanlik ne giyimde oluyor, ne ağızdan çıkan sözlerle.. Dilin de kemiği yok zira. Asıl karakter yapılan icraatlerde...
Kıyafet kavramı olmayan, belgesellerde gördüğümüz yerli kabilelerin birbirlerine ve karşı cinse hangi önyargı ve duygularla baktıgını hep merak etmişimdir.
Yaparım, çünkü insanlar sevdikleri şeyleri giyerler. Neyi sevdiğinden de bir insanın nasıl biri olduğunu tam anlamıyla çözemesen bile en azından fikir sahibi olursun. Dolayısıyla kıyafetlerinden bir insanı karakteri hakkında fikir edinebilirsin.
Tabi ki insanlara etiket takarım giyinimlerine göre çünkü kıyafetlerimiz bizim kişiliğimizi yansıtır her zaman doğru olmayabilir ama çoğunlukla doğru çıkıyor insanlar kıyafetleri beğenilerine göre veya durumlarına göre alıyor mesela sokakata yırtık tişört giyinen birine evsiz diye etiket takarız veya sipsiyah giyinen birine ve garip yazılı olan tişört giyinen birine Emo deriz bunun gibi şeyler işte kxkkdkdkdldçxndjjdkd
Asla yeterli olmuyor giyim tarzı buna yardımcı oluyor ama duruşu yürüyüşü konuşma tarzı bakışı... bunlrın hepsini dahil ederim genelde de doğru kanıya varırım ona göre uzak dururum ya da muhabbetimi sürdürürüm çünkü ne zaman benden eksi puan alsa o insnala kanlı bıçaklı oluyorum
Evet yapılabilir misal çok kokoş giyiniyorsa renkli karakterdir ama saçmadır 😂 misal daha değişik giyiniyorsa özgür ruhludur bazende özenti olabiliyorlar belli ediyor yani kendini 🧐
Elbette dış gorunusu giyim tarzı insanın karakteri hakkında bir çok bilgiyi ele verir ama tabiki on yargılı olmamak ve sadece tahmin olduğunu bilmek önemli
Giyim tarzi karsinizdaki insana etkiyi ve yaptirimi değiştirebiliyor vergi dairelerine giderken hep takim giyerim işi kesin hallederim bunun etkisini çok gördüm
En İyi Cevaplar