Yaptığın iş hayatının ne kadarını kaplıyor? Memnun musun?

Ne demiş üstad Haluk Bilginer “Bana kalırsa insanlar sadece öğlene kadar çalışmalı. Öğleden sonra da dere kenarına gidip, resim yapmalı, felsefe yapmalı, tartışmalı. İnsanlık ancak böyle gelişir zaten. 70 sene insan bir ev almak için çalışır mı kardeşim?”

ya insan ancak bu kadar haklı olabilir... ama gel gör ki haklı olmak yetmiyor.
üzerinde çalıştığım dosyadaki sanıkları sürekli düşünüyorum. yastığa başımı koyduğumda gözlerimin önüne geliyorlar. rüyalarıma bile sanıklar / tanıklar girmeye başladı. (her dosyada bunu yapmıyorum bu özel bir durum)
bayrama kadar bu işi bir bitirsemmmm...
senin böyle tüm hayatını ele geçiren işler oldu mu?
olmasın!
kesinlikle olmasın!!!
Yaptığın iş hayatının ne kadarını kaplıyor? Memnun musun?
Cevapla