Ne demiş üstad Haluk Bilginer “Bana kalırsa insanlar sadece öğlene kadar çalışmalı. Öğleden sonra da dere kenarına gidip, resim yapmalı, felsefe yapmalı, tartışmalı. İnsanlık ancak böyle gelişir zaten. 70 sene insan bir ev almak için çalışır mı kardeşim?”
ya insan ancak bu kadar haklı olabilir... ama gel gör ki haklı olmak yetmiyor.
üzerinde çalıştığım dosyadaki sanıkları sürekli düşünüyorum. yastığa başımı koyduğumda gözlerimin önüne geliyorlar. rüyalarıma bile sanıklar / tanıklar girmeye başladı. (her dosyada bunu yapmıyorum bu özel bir durum)
bayrama kadar bu işi bir bitirsemmmm...
senin böyle tüm hayatını ele geçiren işler oldu mu?
olmasın!
kesinlikle olmasın!!!
ya insan ancak bu kadar haklı olabilir... ama gel gör ki haklı olmak yetmiyor.
üzerinde çalıştığım dosyadaki sanıkları sürekli düşünüyorum. yastığa başımı koyduğumda gözlerimin önüne geliyorlar. rüyalarıma bile sanıklar / tanıklar girmeye başladı. (her dosyada bunu yapmıyorum bu özel bir durum)
bayrama kadar bu işi bir bitirsemmmm...
senin böyle tüm hayatını ele geçiren işler oldu mu?
olmasın!
kesinlikle olmasın!!!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar