Sessiz sakin insanlar mı daha tehlikelidir, yoksa esip gürleyen insanlar mı?
Bence tabiki sesiz insanlar😂
Bence tabiki sesiz insanlar😂
sessiz atın çiftesi pek olur derler sessiz insan patlarsa bigbang yaşanır
Hepsi olabilir
Tabi sessizler. Yavaş atın tekmiği sert olur derler 😂
Daha demin bu söz aklımdan geçti 😂
Aklın yolu bir 😂
😂😂Aynen
teşekkür ederim cnm:)
Rica ederim ne demek her zaman 😊
sessiz durandan kork derler bilmem🤔
Cevap
27Cevap
Sesiz insanlar daha tehlikelidir ama zararsızdır çünkü beyinleri ile hareket eder yapacağı şeyde sessiz olur ve çok koyar. Esip gürleyen beyni yoktur üstünlük kurmak için bağırır hep bir kendini kanıtlama cabası vardır kısacası gewşeğin tekidir 👍🏻
sessiz sakin insanları normalde asla tehlikeli olacağını düşünmezdim ancaaakkk rastladığım kız arkadaşım öyle deli öyle kirli çıkıydı kiii :D :D
Ben sessizsem her şey bitmiştir ve vazgeçmişimdir
Yani esip gürlersemde kesin kimseye zararım olmaz krndimden başka
Aslan işte sessz kalmaz kalmaaaaaz sonra bir sesini keserse bir dahaaaaa hiiiiiç sesi çıkmaz hiç tehlike arz etmez
Isiracak kupek avlamaz derler sessiz olan sinsi olur ondan kork iste
Sessiz sakin insanların damarına basmazsaniz bence sessiz sakin insan
Merhaba,
İkisi de tehlikeli olabilir. Hiç belli olmaz.
Sessiz sakin gibi gözükür aslında ama çoğu kişiler öyle değil her ikisinden de biraz diyiyim
Sessiz kapalı kutu misali
Saman altindan su yurutenler.
Bağırıp çağıran birinden değil sessizce oturan birinden mi korkuyorsun hadi ordan klişe klişe konuşmayın
Sessiz sakinler tehlikleli
sessiz sakin insanlar...
sessiz atin ciftesi pek olurmus shdjklsdjfk
Sessiz insanlar.. kendimden biliyorum :p
Sessiz sakin insanlar durur durur sonunda patlar
Sessiz bir insanım ve bulaşmadıkça zararsızım :D
Sessiz yılan gibi sokar.
Çok esip gürlerim hiç tehlikeli değilim 😀
bu vs de sessizler tokatlar 😅
Sessiz insanlar çok fenadır
Sessiz insanların patlaması daha büyük olur ;)))
Şerrinden korkacaksın
İkisi de çok tehlikeli
Az we oz konustugumuz icin lafimiz fena koyar
Sessiz sakin...
Kesin bilgi :)
Esip gürleyenler çünkü boş konuşurlar
Sessiz sakin kaç kaç kaç
Sessizler. ne yapackları belli olmaz
Sesız sakın insan sımsardır kork ondan🤟
Sesiz, sakinim ama tehlikeli değilim
Sinsiler
Evet ama sinsiler sessiz insanlardan cikiyor genelde
Taman sensin☺️
Sessiz sakin
Sessiz insanlar
Sessiz.
İlki çok tehlikeli
sesizler jkjkjk
Belli olmuyor
İnsanlar tehlikeli
sessizler seytandır
Abartmayalim o kadar da değil
O zaman bir şey diyemem 😅 ben de sessiz sedasız takılmaya devam edeyim djdkd
Sessiz den kork
Sessizler
İlki tabiyki.
Sessiz tabiki
Sessiz
sessiz
bazan öyle
Sessiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar