Mühendis erkekler ilişkide neden egosu yüksek oluyor?

Soruda da olduğu gibi neden egoist oluyor? Kendini vazgeçilmez biri olarak neden görürler ilişkide. Biriyle sevgiliydim kendini bir şey sanmasina sinir oluyorum. Sanırsak tıp okumuş da öyle bir ego var. Sanirsin çok yakışıklı o da değil. Muhendis diye kendini çok zeki gormesi sinirime gidiyor.
Mühendis erkekler ilişkide neden egosu yüksek oluyor?
Cevapla