Elinizdekinin değerini bilir misiniz yoksa kaybedince mi değerini anlarsınız?

İnsan hep susmak zorunda kalır ya bazen. Kimisine korkaklık kimisine çaresizlik denir. Kim ne derse desin söylenmez ya bazı şeyler. Söylesen bile ya cevaptan korkulur ya olacaklardan. Bazen gitmek kalana koyar derler ya, kimisi gidenin ne hissettiğini bilmez, kimisi kalan ne der bilmez. Değer elinde kıymetli iken kaybedince neden çocuksu olur ki insan?
#MagusaLimanı
Elinizdekinin değerini bilir misiniz yoksa kaybedince mi değerini anlarsınız?
Elinizdekinin değerini bilir misiniz yoksa kaybedince mi değerini anlarsınız?
Cevapla