
Çoğu insanın tüm iyi niyetini kaybettiği zamanlar vardır, herkes Birseylerden sıkılır, bıkar ya da YORULUR..
Benim dönüm noktam dediğiniz anlarda KOLAY BAŞLANGIÇLAR YAPABİLİYORMUSUNUZ?

Ne yaparsan yap, eşini benzerini bulamazsın,
Milyon dolarlar versen yaşayamaz,
Aynı hazzı yaşatamazsın.
Bazı anlar vardır ya madden ölçemez,
Hiçbir terazide değerini tarttıramazsın. Onların; nerde ve ne zaman karşına çıkacağı,
Kim olarak, ne olarak yaşayacağın,
Şehrin, mekanın, zamanın neresinde olduğun,
Hiç belli olmaz ama ille de yaşar,
Vazgeçemezsin. Bazıları için gereksizdir,
Bazıları için endişe verici,
Kimisi için uzak şehirlerin büyüsünde,
Nostaljik belki de var olan anlardan farklı
Ama benim için olmazsa olmaz. O anlar çok şeyin önüne geçer,
Bir andır ki her şeyi iç içe yaşarsın,
Ağlasan mı gülsen mi bilemeden,
Aklındaki tüm kelimeler, cümleler, biter,
Hiçbir şey hatırlamazsın,
O anın öncesine dair,
Sonrası da zaten umurunda değildir. İşte bu anlar için değer hayat belki de yaşamaya,
Tüm kurgulardan,
Tüm planlanan veya planlanması olasılı anlardan
Çok daha önemlidir o bir an. Dostluktur, sevdadır, kardeşlik, belki hatta annelik, babalık
Tüm hisler içindedir de adını bir türlü koyamazsın.
Belirsizlikte olsa yaşanan o an ve belki de
Yaşanacak diğer kaçınılmazlar,
O an için,
O BİR AN İÇİN,
Değil kaybetmeye sahip olduklarını,
Belki de ölmeye bile değer. Çünkü o an var ya,
Seni üzmez gerçek hayatta olduğu gibi,
Elini bırakmaz tüm senin daima tuttuğun ama
Menfaatleri yokken yüzüne bakmayanların bıraktığı gibi,
Bilirsin ki nerde olursa olsun,
Ve sen nerde olursan ol,
O an hep senle,
Ve de her gidişinde,
Arkasından su dökülerek uğurlanan gibi,
Umutla bekle, dönecek mutlaka bir gün geriye.
Daha önce okuduğum çok beğendiğim bir şiir paylaşmak istedim 🙏🏻
Güzel ve anlamlı bir şiir, pek çok kişinin duygusuna tercüman..
Olabildiyse ne mutlu 😊
Tskler 😊🙏🏻
Rica ederim 🙏🏻
Nicedir kayıplarda ruhum, beden cefaya aciz.
Avuçlarımdan yitik bir yaşam, bir oğul, bir kız bir ses karanlığa salınan.
Geceyi bekler puslu gözlerim, anason kokuları sarar dört yanı.
Radyomda içli bir türkü.
Buğusunda ruhumu demlediğim sırlarım.
Her gece sabaha gebe, bir güneş, bin umut.
Çorak topraklarım var benim, cılız akar nehirlerim.
Baharı bırakmış zemheride,
Bir ben kalmışım ulu orta bir de yıkık dökük gençliğim.
Her başlangıç bir ölüm.
“Çorak topraklarım var benim, cılız akar nehirlerim.
Baharı bırakmış zemheride,
Bir ben kalmışım ulu orta bir de yıkık dökük gençliğim.”
Her bitiş bir BAŞLANGIÇ,
Kimi özgürlüğe, kimi tutsaklığa
Günaydın ☺️
Ricalar efendim ☺️
Yaradana sığınır dua ederim. Tek sığınağım O. Her seg-ferinde içimde yeniden bir umut yeşerir hayata dair...
En güzeli ne mutlu sana ☺️
:)..
Teşekkür ederim
Rica ederim ☺️
Kafamı uyku moduna alırım.
Cevap
16Cevap
Yaparım herşey rağmen hayat devam eder ki gadası
kahve. dostlarla bulusma. orman ıcınde yuruyuş. oldugum yerden uzaklara gıtmek. kucuk tatıler...
Güzel tercihler 💋
:) :)
Beni bir Madonna anlar La Isla Bonıta der 30 senedir hiç beni hayal kırıklığına uğratmadı.. o varken kim umrumda ki.. değer verdiklerim mi? askerliği bitireli çok oldu.. bu saaten sonra mevlüt okutsalar gene nafile..
Zor ama imkansız değil. İyi gelen dostlar, gezmek kafa dağıtmak her zaman iyidir
☺️ ne mutlu
malesef, darlandığım zamanlarda "o aklıma geldiğinde" önce bir iç çekerim istemsiz ve bulunduğum ortamı terk ederim. evdeysem dışarı çıkarım falan. kalıcı çözüm bulamadık henüz :(
Yorgun
Bitkin
Mutsuz
Ve umutsuz...
Günümüz insanı maalesef
O bıkma anı oluşurken kontrolü elime alıyorum devam ediyorum hayatıma.
Uyumak
Sessiz kalmak
Sessizlikle farkmedilmeyi beklemek
Gardımı alır köşeme çekilirim
☺️ buda bir seçenek
şu an yaptığım şey bu 😊
Arabama binip sesli müzik ile çeker giderim
Hıza dikkat ☺️
ona birsey diyemycem o anda :D
Yürüyüşe veririm kendimi😊
Tempolu koşar adım km mesafesine bakmadan olanı , müthiş bir şey 🙏🏻
Sakinlesmeyi beklerim
Gerçekten sakinleşirmisin?
Ne mutlu hocam o zaman
Kulaklığı takar açarım hareketli bir kaç parça.
Kolay başlangıç yapamam ben
Yoooo benim olmadı hiç
Dışarı atarım kendimi
Sıkılmaktan sıkıldım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar