Aldığınız bir karar iyi de olsa kötü de olsa arkasında durur musunuz?



Karar verdiğimde arkasında dururum. Ancak kararın yanlış oldugunı anladıgımda geri adım atarım.
Çünkü o artık kararlılık değil aptallık oluyor.
durmaya calışırım
Biliyorum kardeşim
Uzun zamandır görünmüyordunuz.
Hoşgeldin.
Soruna gelince genelde kötü karar almamaya çalışırım.
Evet yoktum kaç aydı oldu bilmiyorum. Hoşbuldum. Cevabınız için teşekkür ederim.
Tşklerr
Estağfurullah
Kesinlikle arkasında dururum, çünkü pişman olacağım bir karar vermedim.
Cevap
6Cevap
Yani mutlaka kararların arkasında durulmalı.. Ancak kötü kararlar ikaz edilmiş ise arkasında durmak hata..
Senin aldığın kararlar doğru değil
Ben doğru muyum ki sanki?
Evet tanıdığım caner cok iyi
Konuya ve duruma göre değişir , aldığım kararlardan emin isem mutlaka arkasında dururum
Durmam.
Dengesiz biri değilim ama ruhumun çok hızlı geçişleri var.
Kesinlikle. Karar benim kararım kötü birşey olursada tecrübe kazanmış olurum en azından.
hep arkasında durdum..
beni ben yapan, kararlarımdır..
kötü kararın arkasında neden durayım yahu
Farkın olması için. Duruş meselesi.
evet çünkü benim kararım asldklaskfm
Aldığım karar yanlış ise dönerim kararımdan.
Karar aldıysam dururum
Durmayı öğrendim artık.
Dururum. Sonuçta benim kararım ve benim seçimim
dururum
Kararın doğru değil
Evet tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar