Sessiz sakin diger erkeklerle fazla konusmayan utanan kızlar hakkinda ne dusunursunuz?

hic sevgilim olmadi ama kendim istemedigim icin olmadi. oyle evden okula gider gelirim sosyal ortami sevmem. cok fazla erkeklerle konusmam yani birsey sormadiklari mudde oyle diger kizlar gibi rahat samimi davranamam. cok guzel olmasamda bir sirinligim var cirkin oldugun icin demeyin. gercekden erkekler boyle br kiz hakkinda ne dusunur durust olun yalandan evlenilecek kiz yazmayin cunku etrafda boyle kizlara deger veren onemseyen erkek yok daha cok dobra dominant sicak kanli rahat tavirlar sergileyen kizlara asik oluyorlar kkmse yalan soylemesin durustce cevaplayin?
Güncellemeler
+1 yıl
hicbir sosyal medyada kullanmıyorum. bu devirdeki iliskilerin cogu sosyal medyadan biri bana ordan yazacak olsa bile o bile yok. kesin evde kaldim
Sessiz sakin diger erkeklerle fazla konusmayan utanan kızlar hakkinda ne dusunursunuz?
Cevapla