Sürekli senden birşey olmaz lafını duyuyorum nasıl kurtulabilirim bu durumdan?

Etrafımdakilerden sürekli sen hicbir şey yapamazsın senden birşey olmaz gibi şeyler duyuyorum mesela bugün teyzeme gittim sen hiç bir şey yapamazsın dedi geçen gittiğimde daha bir sevgili bile bulamadın mı senden bişey olmaz dedi. Annemle tv izlerken bir çocuk gördü tv de benim çocuğum böyle uyanık olsaydı ya sen niye sümsük oldun dedi. 20 yaşındayım 25 30 yaşında karı gibi duruyorsun diyor annem. Ki herkeste büyük durdugumu söylüyor zaten kilom da yok öyle 5 6 kilo fazlam sadece spora başladım iki gün önce vücudum biraz sıkılassın diye sırf daha büyük göstermeyeyim diye ruj bile sürmüyorum. Derslerim iyi ama uygulama dersinde herkesin yaptığı en basit şeyi ben yapamadim ve arkadaşım dediklerim güldüler sonra da yanıma gelip bişey yapmamış gibi konuştular. Bu uygulama dersinin sunumunu yapmam gerek ama yapamayacağım diye okula gitmek bile istemiyorum. Kendimi çok kötü hissediyorum nasıl kurtulurum bu durumdan. Bunları buraya yazdım çünkü başka konuşacak kimsem yok ailem bile dinlemiyor sanırım kendimi ifade edemiyorum
Sürekli senden birşey olmaz lafını duyuyorum nasıl kurtulabilirim bu durumdan?
Cevapla