Ya batacağız ya çıkacağız ama kimseye minnet etmeyeceğiz.,



Etmeyeceğiz biz bize yeteriz😏😂
Yetersiz tabiki canım 😂😂
Biz bize mihris yetersiz yetmeyizmi cannim 😂😂
😍😍😘😘😊😊😊
Batıyoruz, çıkamayız.
Her insan kendi hayatını yaşar.
Cevap
0Cevap
Ya ölücez ya kalıcaz iştem yap hep ya hiç😂
olur gorursem soylerım :P
Tamam🤣
Düşenin dostu olmaz 😌
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar