Empati kurun siz nasıl karşılardınız kızlar?

şimdi benim hoşlandığım biri var, 6 ay önce tanıştık ( o geldi tanışmak için) neyse muhabbet ettik biraz iyiydi sonra açıldı ara( ben konuşamayınca uzaklaştık) çok nadir konuşuyoruz. hoşlandığımı biliyo sanırım.aynı sınıftayız , şimdi ben bu çok nadir konuştuğum kıza; moralim bozuk diye davet etsem kendimden bahsetsem sorunlarımdan falan..bunu nasıl karşılar..çok olgun biri.bi de ben kimseyle kendimden sorunlardan falan konuşmam o da biliyo bunu..bi de o kadar konuştuk ama hala tam samimiyet kuramadım yani böyle yaklaşmam saçma mı olur..ikimiz de çok konuşan neşeli insanlar değiliz..yorumlarınızı merak ediyorum kızlar.uzun oldu ama daha uzun da yazardım:) şimdiden teşekkür ederim
Güncellemeler
+1 yıl
biliyorum konuşucam da ne düşünür böyle davransam bu nedenle empati kurun demiştim:)
Empati kurun siz nasıl karşılardınız kızlar?
Cevapla