Bir kıza 'Çok Güzelsin' demek gerçekten kızı etkiliyor mu?
Hoşunuza gidiyor mu.
Hoşunuza gidiyor mu.
Etkilemez çünkü bizim kızların çoğu kendini mükemmelden biraz daha iyi olarak düşünür. Malumun ilanı olarak değerlendirir. İçinden "Bana bilmediğim bir şey söyle!" diye de övünür.
kıza dersin büyük ihtimal seni tersler. ama emin ol 1 hafta aklından çıkaramaz. düşünür hep ah biri bana güzel dedi keşke itelemeseydim diye
Nasıl ki bir insana kusurlu gösteren şeyleri söylemek onu üzerse, güzelsin denilmesi de keyiflendiriyordur tabii ki.
alakası yok . bana yok ya da bilmiyorum etkilemez bence.
Cevap
3Cevap
Bir bayanın gözüne girmek ya da elde etmek için bu söyleniyorsa bence yapmacıklığını kadın hemen anlar. Ama içten söylendiğinde hangi kadının hoşuna gitmez ki.
Teşekkürler sen de.
:)
Her gün yüz kere duyduğum bir şeyin, pekte özelliği kalmadı hani. Ama tabii kelime oyunları ile birleşince, kulağıma hoş geliyor.
:*
@supreme1 yalancısın
kız zaten çok güzelse bunu çokca duyuyordur
farklılaştırmak gerek bro etkilemek için.
Direk güzelsin denmez.
Kelime oyunlarıyla, güzel edebi sözcüklerle pekiştirilirse etkisi paha biçilemez.
iltiat sonuçsa serseri abaza filan değilse söyleyen kişi hoş olur.
altında bir hinlik ararım ben hatta çok pis bozarım.kimse güzelsin diyemez sdSFAG
Hayır. Bence güzellik geçici bir şey.
Ama bir erkek bir kıza gerçekten çok sevimli olduğunu söylerse daha etkileyici olur. Çünkü sevimli insan daima sevimli kalır :)
Çok güzelsin demek sıradan her zaman duyduğum şeyler ama farklı kelimeler olsa daha iyi olur
Turkiye'de yapsan abaza derler ama başka ulkelerde böyle degil.
cirkin bir erkek güzelsin dese
hrlde güzel olcam senin gözünde sapık
der :d
Yok ya iki dakika sonra unutuyoruz :-D
Ya kendi adıma konuşayimm sadece bir süre sonra normal kelimelerden farkı kalmiyor ama aksi söylense çirkinsin tipsizsin pisliksin vs şeyler dense ha İşte onu unutmam asla yüzünede vururum ilerde :-D
Ben sinir oluyorum :D
Hayır, gülümser geçerim.
Çok duyuyorum.
Diyen kişiye ve samimiyetine göre degisir.
Tabiki hoşuma gider ama eksi yönleride var
şımartıyo sadece :d
coook :)
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar