İçi neyse dışı da öyle olanlardan mısınız yoksa yok mu?

Hello kuntakintalar!

Mesela bu fotoğrafa bakarak benim içimde bir İbo var. En sevdiğim ulaşım aracı metrobüs mesela. Sebepsiz hayranlıklarımın sebebi içimle dışım arasında yakın temas olduğunu düşünüyorum. Sizde durum nedir değerli saz arkadaşlarım?İçi neyse dışı da öyle olanlardan mısınız yoksa yok mu?
İçi neyse dışı da öyle olanlardan mısınız yoksa yok mu?
Cevapla