Mesela bu fotoğrafa bakarak benim içimde bir İbo var. En sevdiğim ulaşım aracı metrobüs mesela. Sebepsiz hayranlıklarımın sebebi içimle dışım arasında yakın temas olduğunu düşünüyorum. Sizde durum nedir değerli saz arkadaşlarım?


İçim nasılsa dışım da odur. Ama şunu biliyorum ki içimde gizli yerlerde bir deli yatıyor onu henüz dışarıya çıkartamadığım doğru. Çok istiyorum çıkartmak ama utangaçlığım ve insanlardan çekiniyor olmamdan dolayı çıkmıyor.
Içim dışım aynı ama beni çözen bilir bunu herkese aynı değilim samimiyete bağlı 😊
Bugün de İbrahim Tatlıses türevi olduğumu öğrendim çok şükür, her güne yeni bir bilgi sığdırmak çok önemli 😂😂
İçimle dışım arasında çok fark var. İçimde kırk kadın, kırkı da yabancı, kırkı da öteki.
Selam. :)
Cevap
31Cevap
İçim beni yakar , dışım başkasını. Hiç kimse bilmiyor içimi , dışardan gören herkes beni çok rahat sanıyor.
Aynıyım gadası
Ben de biraz Dali biraz da Van Gogh var sanırım..😂😂😂
İki resmin icini de tam göremiyorum ama bana en yakın olan onlar.
Öyle olduğumu düşünüyorum... her ne kadar içimi göstermeyi pek sevmesem de... saklamayı da hiç bir zaman yeterince beceremedim...
Kalp denizdir dilse kıyı, denizde ne varsa kıyıya o vurur. Yani kimse kendini gizleyemez sadece insanları iyi gözlemlememiz lazım
İçim dışım bir ama kendimin özel tarafını sadece yakınlarıma gösteririm. Düşüncelerimi açık açık söylerim bazen patavatsız olabiliyorum😂
Dışım bahar behçe, içim yaprak döker. Güne İbrahim Tatlısese ne kadar benzediğimi öğrenerek uyandım 🌷
İçim dışım bir, kurallarım net. Düşüncelerimi saygı çerçevesinde anında iletirim. Kimseye tahammülüm kalmadığından beri biraz saygısızlaşmış da olabilirim. Bilemiyorum Altan.
Ben <3
İçim her ne kadar Adana dürümler, kebaplar, dönerler ile dolu olsa da her zerrem dert ve sıkıntı ile dolu..
İçi dışı bir olanlardanım.. ama herkesin öyle olduğunu düşünmüyorum.. Oyun oynayan, plancıların yalan dünyanın yalan insanı olduğunu düşünüyorum🤔
İçimden geldiği gibiyim, belli bir kalıba bağlı kalmayı sevmiyorum.
İçim dışım bir değil :D
ayrıca şu lahmacunda ne buluyosunuz çok gereksiz bişey bence :D
Bendeki abartılı içim dışım fazlasıyla bir. Bir de çocukken nasılsam hala aynıyım hemen hemen.
Yoo, ben var ya ben ne anasının gözüyüm, ne yaban çakalıyım ben =/
Mxmxnx ulan herifin mezarından ruh değil ciğerci halil usta çıkacak diye korkuyorum mk
Dışardan böyle soğuk nevale duruyomuş öyle diyolar ama içim de bir ponçik
İçim Haliç Köprüsü'nün tabanı gibi,
Dışım Eminönün'de bir balıkçı.
Adamına göre muamele yaparım, içim çok farklı dışım daha daha farklı..
İçi dışı bir olanlardanım hatta asiri patavatsizimfir 😂
İçim dışım birdir dürüstüm insanlarda bunda şikâyetçi doğru olanı her yerden kovuyorlar gerçi.
tek bir farkı bile yok..
ne hissediyorsam ne düşünüyorsam söylüyorum..
bazen çam deviriyorum bazen kırıyorum..
ama değişmiyorum..
İçi-dışı bir biriyim. Böyle olduğum için bazen benden gidenler oluyor
şu an fark ettim de benimde içimde ibo varmış sfsdfsd
doğalım öyle olduğum içinde beni sevmeyen çok oluyo
İçim çürümüş yineliyorum : /
Pentinim gülüm dışarıdan iyi içten fethediliyorum :))
Küün içi neyse , dısına o sızarmış derler.)
#emre00
Bunu herkes için dişim bir dicek bence bu doaclama yasadiklarimizla degisebiliyor
Dışım soğuk içim sıcak
Öyle olduğumu düşünüyorum 😌
Öyleyim ve hep ondan kaybettim
Hepimiz iboyuz :)
yaprak döker bir yanımız
bir yanımız bahar bahçe
Dışı seni içi beni yakar
Dıştan soğuk ama içten biraz daha farklı
Ağzım kalbimde, kalbim ağzımda dir 👍
Kimine göre öyle kimine göre değil...
Görseldeki İbo da komikmiş sjsjsjjs
İçi dışı bir olanlardan😇💃
Evet ama hep eksisini gördüm
İçindekileri anlatsam dışım bile şok olur
ben hep aynıyım ama çok duygusalım ya
İçim başka dışım başka
Salvador Dali❤️
İçim dışım bir.
İçim dışım bir.
İçim dışım bir.
Maskeler ardında gizlendim.
İçim dışım bir.
evet.
o nasıl bir nicktir ya :D
Hayır alakam yok
Öyleyim
İçim dışım birdir.
içim dışım bir aynı
Evet
%98.
İçimi göstermem.
Farkliyim
İbo dan farksızım
aynen öyleee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar