Yalnız yaşıyorum ve yalnızlıktan aşırı mutluyum normal mi?

28 yasinda yalniz yasayan biriyim ve hic sıkilmiyorum kimseyle gorusmek istemiyorum arkadasim sevgilim yok normalmi
Yalnız yaşıyorum ve yalnızlıktan aşırı mutluyum normal mi?
Cevapla