Sizce neden cehennemin çoğunluğunu Kadınların oluşturduğu söyleniyor İslam dininde?

Sizce neden cehennemin çoğunluğunu Kadınların oluşturduğu söyleniyor İslam dininde?
Efendimiz (asm) miraca çıkarıldığında "Cehennemin büyük bölümünü kadınların ve zenginlerin teşkil ettiğini gördüm." buyuruyor.

Dinleyenlerden cesaretli bir kadın:

"Niye cehennemliklerin çoğunu kadınlar teşkil ediyor, neyimiz var?" diye sordu. Aleyhissalâtu vesselâm:

"Ağzınızdan kötü söz çıkıyor ve kocalarınıza karşı nankörlük ediyorsunuz."
Sizce neden cehennemin çoğunluğunu Kadınların oluşturduğu söyleniyor İslam dininde?
Cevapla