Neden hiç birşey yapasım yok, canım çok sıkılıyor?

Ders çalışamıyorum, iş yapamıyorum, yararlı birşey hiç yapamıyorum, dışarı çıkasım da gelmiyor gezip tozasım da gelmiyor hiç bir hobimle bile uğraşasım gelmiyor sürekli canım sıkılıyor zaten çok geç uyanmama rağmen yine de gün geçmek bilmiyor tek yapmak istediğim sonsuz bir uykuya yatmak var olmamak, yok olmak istiyorum sanki.. O yüzden çok uyuyorum belki de geçen gün inanmazsınız belki ama 17 saat uyumuşum 1 gün içinde. Bu sıkıntıları nasıl çözebilirim?
Neden hiç birşey yapasım yok, canım çok sıkılıyor?
Cevapla