Hissetmek diyorum, sanmak değil...
Böyle bir durumla karşılaştığınızda ne yaparsınız.
Böyle bir durumla karşılaştığınızda ne yaparsınız.
Hayır kalmadım.
Kalamam da..
İster gönül işi olsun, ister arkadaş işi sevilmediğimi önemsenmediğimi hissedersem basar giderim, dakika durmam 😒
Yok yahu kalmadım hatırlamıyorum
Teşekkürler ortitoş 😂😂😂
😄😄ricalar
kalmadım..
hissetmediğim yerde durmadım
uzaklaştım
Kinsun a katılıyorum
Teşk.
Cevap
32Cevap
Sevilmediğimi hissettiğim yerde bir saniye bile durmadım.
Sevildiğimi hissetmiyorsam oraya ait değilimdir... bu durum beni huzursuz eder...
Zaten hep söylemlerden daha çok hislere değer veririm..
Hissetmiyorsam aklıma kalbime sinmeyen birşeyler vardır... rahatlatması soru işaretlerimi gidermesi için zaman tanırım herhalde kendi içimde anlamasını beklerim... baktım olmuyor bir anlamı yok ki orda olmamın varlığım yokluğum birse...
Çok şükür şimdiye kadar öyle bir yerde kalmak zorunda kalmadım... huzursuz olduğum hiç bir yerde de kalamam...
Kimse yaşamaz umarım böyle bir his.. sevgisiz hiç birşey olmaz.. 🥰
Ne yapıyorsan aşk ile yapmak önemli... ❣️
Hiç bir yerde sevildiğimi hissedemiyorum. Hatta kimsenin beni sevebilme ihtimali olduğuna da inanmıyorum. Sanki bütün insanlar bunun burada ne işi var dermiş gibi baktığını hissediyorum. Bütün dünya da bu kadar fikir ayrılığı bu kadar savaş varken herkesin ortak olarak tek anlaşabildiği nokta beni sevmemek olduğu fikrine kapıldım.
Peki sen kendini seviyor musun? Bence önemli olan burası.
Kendini seviyorsan, diger insanlarin pek bir onemi yok bence.
Olup olmamasi senin secenegin, istesen olurlardi.
Pekala
Ben tesekkur ederim, iyi gunler😊
Bence bu senin suçun değil çünkü insanlar eskisi gibi masum değiller artık biz millet olarak birçok şey isimde kaldı artık insanlar çıkarcı iki yüzlü fitneci haset benimde fikirlerim seninkinden farklı değil açıkcası. Cinlerden korkmasaydım inan müslüman cinlerle dostluk yapmak isterdim belki de onlar insanlardan daha vefalıdırlar.
Sevilmediğizi hissetdiğiniz bir yerde hiç kaldınız mı?
Sevildiğinizi hissettmediğiniz hiç bir yerde kaldınız mı?
Aklım bulandı hangisi doğru soru 😂😂
Ben kalamam net ama soru da bir gariplik sezdim sen de bir baksana
Garip olan sensin bence herkes anlayip cvp verdiğine göre 😄
Ama bir okusuna ciddi bir gariplik var sanki
Ben garibim diye niye üzerime geliyorsun şimdi 😞😒
Kurduğun iki cümlenin de anlamı aynı.. Gariplik nerde?
@Hillssmoonn hiç bir yerde anlamı bozmuyor mu sence?
Hayır senin kafa bulanık galiba
@Hillssmoonn hiç bir yerde kaldınız mı sadece burayı oku
Aman he sen haklısın by
Yüklemden hemen sonra hiç gelseydi cümle sanki daha anlamlı olacaktı
Sevilmediğinizi hissetmediğiniz bir yer de hiç kaldınız mı? Bak şimdi bunu soru olarak sorup bir türkçe öğretmeni arayacam 😂
Hihihi kaldım.😊😊
Zaten ben varya evlat olsam sevilmem yae.:):):)
Senden korkulur vallahi 😂
Duygu sömürüsü gibi algılanmasın lütfen, hayatımın ilk 16 yılı aralıklarla öyle geçti malesef.
Hiçbirşey yapamadınız mi bu durumda
Çözebildiyseniz ne mutlu ozmn 😊
Hep sevilip el üstünde tutuldum çocukluğumdan beri çevremdeki tüm insanlar hep övdü. Bunu törpülemeye çalışıyorum ama en ufak bir şey bile beni bazen soğutabiliyor.
Evet bir keresinde başka bir sınıfta derse girmiştim herkes garip garip bakmıştı, bunu hissettiğim anda en sevdiğimle takılmaya başladım yani kendimle😁
O ortama tekrardan girmemeye çalışırım. Genelde böyle bir ortamla karşılaşmam. Çünkü insanlar beni tanıdıkça sevmeye başlıyor. Saygı, sevgi, nezaket kuralları herkesi yener.
Kaç kez yaşadim. O yuzden pek umursamam. Olabildigim kadar yük olur ve fazla emrikavi davranip aileyi çileden çikaririm. Bir daha misafir olmam.
Kalmak zorunda olduğum zamanlar oldu. O zaman da hislerimle hareket etmemeyi tavsiye ediyorum herkese.
Uzaklasirim sevildigim yer varken neden sevilmedigim yeri tercih edeyim hayat kisa zaten mutlu olmak dururken mutsuz olamam
yaklaşık 4 yıldır böyle yaşıyorum ondan hep bu arsızlığım
Artik sevgi dilenmiyorum kimseden yaaa😏
Seven benimledir sevmeyenede yol açık..
Sevilmediğimden eminsem, mecbur değilsem 1 dakika durmam.
Genelde heryerde öyle hissediyorum.100 de 100 emin olmadıkça katılamam öyle yerlere.
Kalsan da kendini kandirmaktan ote gitmiyormus onu anladim. O yuzden en ufak suphede uzaklasiyorum
bazen gitmek istersin ama gidemezsin mecburi anlar olmuş olabilir bu sadece aşk hayatında karşılaşacağımız bir durum değil
Sevilmedigimi çok hissederim özellikle ikili iliskide böyle benimkide bir nevi hastalık. Normal değilim bu konuda hidsedersemde biter gider
Orsdan hızla uzaklaşırım. Hislerim kuvvetlidir. Hislerime güvenirim...
Kalmadım hayır hissetmek önemli
Gurursuzluk diz boyu bende ya hissetmiştim çoğu zaman da oluyor sebepsizce sevginin her şeyi çözebilecegine inaniyordum ama öyle değilmiş
Gurursuzluk gibi gorunse de cok sevince oluyor oyle arada, kitu hissetme kendini. Cabaliyorsun son raddeye kadar, olayinca en azindan diyorsun ben elimden geleni yaptim ama olmadi. Bu da yetiyor bazen.
Doğru söylüyorsun keşke elinden geleni o da yapsaydi
Herkes kendinden sorumludur aşkta🤗
İsim olmaz kanks beni sevmeyen istemeyen biri birileri varsa o ortama girmem
Aksi olan bir yeri pek görmedim.
hayır sokakta yatarım ama öyle bir evde kalmam
Kaldim hala da kaliyorum kalmak zorundayim çünkü.
Kaldım.
Hâlâ da aynı durumdayım umursamiyorum
O ortamdan uzaklaşırım.
İstenmediğim bir yerde büyüdüm diyebilirim
Merhaba,
Evet kaldım..
Hisler bazen yanıltır. Ama sevilmiyorsam giderim.
Kaldık mecburen maalesef
Öyle olduğunda bitiyor ya zaten
Sevildigimi hissetmediğimbir yerde kalmam kalmadım
Aldırış etmem umrumda olmaz öyle şahıslar.
Seni seviyorsam bundan sanane.
Sadık Söztutan.
Hayır kalmak yüzsüzlük olurdu
Kalmadım
Hemen çıkar giderim ben bile şaşırırım hızıma
Hisseymezsem ayrılır giderim 😊
Asla kalmadim bir degerin olmali.
kalmak aptallıktır kalmadım
O kadar yüzsüz değilim
Kaldım mecbur
Giderim gittim de
günaydınlar iyi haftalar kalamadım
Mecburiyetten ve saygıdan dolayı kaldim
Asla kalmam👈
ay kaldim evet
😔 giderim oradan
Kalmadım çok şükür
Kalmadim...
Kalmadım kalmam
kalmam, kalamam
Kaldim mecburen
Kalmadimm..
Hayır.
Hayır
hemen uzaklaşırım.
Çok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar