
Dün yedim. Yanına şöbiyet tatlısı bir bardak süt ve bir küçük tabakta antep fıstığı
Yinede utangaç kızdan daha tatlı değildi! :)

Mahcup ürkek ve daha hayatın başında olan feleğin çarkından geçmemiş, hayalleri umutları olan gözlerinin içi gülen ve seven kadın tatlıdır :)
Yürü bee Tarık reis helal :D
@KatatesPizartmasiiii teşekkürler :) 20 yaşındaydı tanıştığımızda 06.08.2013. Dün gibi hatıramda upuzun beline kadar dalgalı saçları yemyeşil ışıl ışıl parlayan gözleri, turkuazımsı bir açık yeşil her nasıl bir renkse hala adını bilmiyorum öyle bir elbisesi vardı. 1.60 boyunda 40 kilo tutsan dokunsan kırılacak gibi narin ve liseyi bitireli 2 yıl olmuş olacak. Hayata dair kocaman beklentileri ve hayalleri var. Ankamall'da en üst katta yemek bölümünde iğne atsan düşecek yer yok. iftar vakti askere gidicem bir aya kadar, işten ayrılmışım cebimde ucu ucuna yetecek bir para, daha ilk buluşmamız üstelik. Neyse paramızın yettiği bişiler aldık hiç sorun etmedi. Sonra oturacak yer yok langırt masasının önüne geldik tepsileri koyduk bakınıyoruz, boştan bir sandalye kaptı ondan cesaretle bende birininkini arakladım. İlk tanışma ve romantik buluşmamızı "Langır"t masasında akşam yemeği yiyerek tamamladık. Ben gördüğüm kızı yazdım. Şimdi 26 yaşında. Bense hala 06.08.2013'deki kıza aşığım!..
şu görsel olmasaydı haklı olabilirdin ama malesef :)
ısmarlayalım abi :D
eywallah kardesim cok sagol :)
Haklısın 😊 utangaç insanı tatlı buluyorum ben de. Yanaklar al al olunca😁😁
oy oy bir sıkmak gerek :D
Zaten kızarmış yanak, bir de sıkma yazık 😄
Ispanaklı kek emree... utangaç kadın bize neden tatlı gelsin 😂
ıspanaklı kek mi :(
Cevap
14Cevap
Utanç kadının göbeeende kadayıf yemek daha tatlıdır :D
sen çok zalımsın :D
Haha :D harbi ya valla :) hayâlı kızlar kadar tatlı birsey yok yer yüzünde
aynen :D
kaymakli kadayif gibisi var mi yaa
su guzellige bak
çok güzel nigar çok :D
Utangaç erkekler de tatlı oluyor onlara haksızlık etmeyelim
İkisininde ayrı ayrı ama çok güzel tatlılıkları var. Ayırt edemem
Ya bu aralar ne görsem canım çekiyor 😂Bence kaymaklı kadayıf daha tatlı 😅
Sevdiğin kadının uyanması 😎
İlginç bir strateji...
Her ne kadar kaymaklı kadayıf yememiş olsamda tatlının yeri ayrıdır diyorum ya 😀
Neden hiç yemedin?
Nasıl yemezsin?
:D
Diyetteyim dermişim şaka ya hiç denk gelmedi 😀
Yemelisin enfes bir şey :D
En kısa zamanda denemeliyim 😀 bayılıyorum tatlı olan herşeye 😅
Ne tesadüf bende 😄
😀😀😀
Benden tatlı lan bu sjdjsjs
Utangaç değilsen evet :D
Off bunu yapmayacaktın 😍
yaptım bir kere :)
Utangaç kadını bana verin ben ona tatlı yaparım
bana verin tepsi tepsi :D
bundan sonra ne aşka ne ilişkilere inancım yok baba, sonsuza kadar tatlı tatlı tatlı!
@hellosidneyxo Aşk hiç biter mi?
Bitiyormuş demekki aşığım diyordu seviyorum diyordu hiçbir şey olmamasına rağmen, bir haftadır aramıyor sormuyor sözümüze kalmış sekiz gün, ailesine ayrıldık diyor seven adam bırakır mı
@hellosidneyxo aaa bak bu hassas konu! Bende yaşadım bir benzerini ve bırakıp gittim sandı sevdiğim ama beni yola o koydu. Sende o'numu kovdun? Kovduysan eğer gurur yapar bitti der hatta aylarcca seni hiç sevmeiğini düşünür fakat hayatına birisinide sokmaz sokamaz. Fakat sen bitti sanarsın. Yoluna bakıyor bak beni hiç önemsemiyor sersin. Oysa bir kibrit alevi kadar yakındır yanıp tutuşmakta fakat ne sen kutudan çıkartırsın nede o. Sanki sigaraya tövbeli tiryakiler gibi! Sonra senin hayatına biri girer. Onu hayatına sokunca nişanlınla yaşadığın günleri birbir ateşe verirsin. Yeni selfiler yeni hatıralar birktirirken nişanlını ve onlu günleri isimsiz bir mezara gömersin. Birgün sadece telefonunda ufak bir mesaj görür. Geçen sene bugünü hatırlayın diye. Hani telin otomatik Google fotolara kaydettiği o senli fotoğraflar gelir telefonun ana ekranına. Elinden telefon düşer nede güzel gülmüşsünüz gözleriniz aşkla doluymuş, içini bir alev kaplar. O vakit anlar yanlış yaptığını seni özlediğini
Nasıl aydınlattın sen beni öyle, rica etsem özelden yazabilir miyim sana bir erkek görüşü almak en doğrusu
geçen sene bu zamanlar konuşuyorduk,20sinde bir senemiz olacak. ilk zamanlarımız güzeldi ama sonralarda testis kanseri olduğunu öğrendik doktor ameliyattan sonra çocuğun olmaz dedi, ben yine yanında durdum hastayken baktım ne isterse yaptım. ama o benden ayrıldı nedensiz. ikimizin bir arkadaşı vardı ilk zamanlar, sonra kavga edip konuşmamıştık. ayrılınca o çocuğa denk geldim ben de ağlarken. anlattım olan biteni. o da benim önümde sevgilimi dövdü benim üstüme kapıyı kitlediler hiçbir şey yapamadım. aradan bir ay geçti biz tekrar barıştık tabii, beni aradı. her şey mükemmeldi, evlilik planları yapılıyordu sürekli. geçen hafta cumartesi yanına gittim aramızda mesafe var sürekli görüşemiyoruz. bana bunaldım sıkıntılarım var hiçbir şey yapmak istemiyorum demişti ama mutluydu benimle. ailesiyle düğün masraflarını bile konuştuk güle oynaya, ayrılırken sarılıp bana ağladı, çok özlüyorum seni dedi. en son geçen hafta bugün konuştuk. sonra ne aramalarımı açtı ne mesajlarıma cevap verdi
en yakın arkadaşı da ben ona ulaşamayınca bana olanları anlattı, onu benim dövdürdüğümü düşünüyormuş hala çok seviyormuş ama intikam için benimle barışmış. sonra da inanma dedi, on senelik arkadaşıyım ben malımı bilirim o sadece bunaldı sana yıkıyor suçu kafasını toplamak için süre ver dedi sence ne yapmam lazım
ve benim ayrılmamı bekliyormuş güya hiçbir yerden de fotoğraflarımızı silmiyor
Utanan kadın diyeceğim ama gözüm görsele kayıyor:)
Günaha girdik durduk yere :D
utangaç kadın daha tatlıdır. :D
Ben daha tatlıyım😂😂
Evet bence de "Amy Lee" Çoh dadlu :)
kadayıf:)
Fotoğrafa 3 sn bakınca dudağın kenarından salya akıyor.
Köpek etti bir kadayıf beni :D
afiyet olsun:))
tabikide kadayıff meyve esliğinde
Künefe hepsinden tatlı
Utangaç sevmiyorum ben
Ahahah öyle mi 😀
öyle :D
Tatlı
Canım sütlaç çekti
Kaymaklı kadayıf tatlısı
Kadayıf.
Tatli bambaska
Kaymaklı kadayıf
Kaymaklı kadayıf
Utangaç kadın
Kadayif tatlisi
utangaç olan kadın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar