İnsanların dinlediği müzik onların kişiliğini mi yansıtır yoksa o anki duygularını mı?

Herkesin telefonunda, bilgisayarında, mp3 çalarında binlerce müzik var. Otobüste giderken, yolda yürürken ya da birini beklerken kulaklığımızı takıp kendimizi müziğin akışına bırakıyoruz.

Bazen biri bize bir şarkı önerisinde bulunuyor. Kimi zaman sevmeyiz önerilen şarkıyı. Kimi zaman da 'aha tam benlik' deriz. Hatta öyle anlar oluyor ki, sevmediğimiz şarkıları daha sonra bayıla bayıla dinliyoruz.

Bir Japon atasözü der ki; ''müzik değiştiğinde dans da değişir.''

Sizce bir insanın dinlediği müzik onun o anki duygularını mı yansıtır? Yoksa o müzikte kendini bulduğu için kişiliğini mi yansıtır?
İnsanların dinlediği müzik onların kişiliğini mi yansıtır yoksa o anki duygularını mı?
İnsanların dinlediği müzik onların kişiliğini mi yansıtır yoksa o anki duygularını mı?
Cevapla