Kimisi beyaz atlı prensini, kimisi maaş gününü, kimisi güzel umutlu günleri bekler. :)
Peki siz neyi bekliyorsunuz? :)


Beni sevecek çoook sevecek bir sevgiliyi bekliyorum. Ama inan gelmiyor :(
Mutlu olmayi, basarabilecegim hayalleri.
Güzel günleri bekliyorum.
Elbet bir gün😔
Kardeşimi bekliyorum atarsa $57 :)
Cevap
16Cevap
Beklemek bana göre değil, işimi şansa veya kadere bırakmak zaman kaybından başka birşey değildir. Amacım neyse ona hizmet edecek eylemlerde bulunurum, böylelikle istediğim şey bana gelene kadar beklemiş değil savaşmış ve kazanmış olurum. Size de tavsiye ederim, karpuz değilsiniz yata yata büyümezsiniz 😉
Baharın en güzel çiçeği tabiiki papatya adına sığdırdığım 🌼 özlemimi
Halime şükrederim her zaman ama daha iyi olmak istiyorum. 😊
Sevdiğim kızı kız kulesinin tam karşısında bekleyeceğim. Belki yıllar var ama beklicem
Hayatımı geri almayı..
Huzur
Gelir inşallah😁🙏
Gelmiyor beni unutmuş :D
Sanırım huzur alzeimer olmuş :D
Doğru durakta bekliyorsan gelir :D
Kalp durak değil mi hep oraya gidiyorum ama ne yazık ki kaderin durağı diye bir şey var engel oluyor benim otobüsteki güzel kızı görmeme :Dddd d
Niye engel oluyor ki :D
Sabır taşı olup iyice taşlaşıp benimkinin bana ilk görüşte vurulmasını sağlayarak peşimden koşmasını s sonra da el ele, göz göze gelerek mutlu olmamızı sağlamak için diye düşünüyorum :D
Anladım. :D
Hakkınızda hayırlısı olur inşallah🙏
İnşallah cümlemizin :)
Bekliyorum bir şeyler bakalım hayırlısı ☺😸
Amin🙏
Beklemek güzeldir durgunlaştırır heyecan alır😉
Doğru durakta beklemek lazım
Güneşli günler beklerim.
Kimya sınavından sabırla kalmayı
Bekle bekle nereye kadar
Esi bekliyorum su evden defolup gitmeyi
evet beklemek sabır çok iyi bir şeydir
Hiçbirşeyi beklemiyorum artık
Huzur ve sevilmek sevmek
Ölümü ve gerçek huzura kavuşmayı bekliyorum.
Okulun bitmesini bekliyorum sabırla son 5
Ölümü bekliyorum skfjs
geminin gecmesini bekliyorum :S mantıklımı
Master olmayı bekliyorum
şu an yks sınavını asdf
Dünyada kimseyi beklemem anca ölümü beklerim
kalp ikizimi..
Atanmayı
Zaman-ı geri almak
Doğru kişiyi.
Zengin olmayı 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar