"Beklemek, sabrın sınavıdır!" Siz neyi veya neleri bekliyorsunuz?

İnsanlar yaradılış gereği hep bir beklenti içindedir.
Kimisi beyaz atlı prensini, kimisi maaş gününü, kimisi güzel umutlu günleri bekler. :)
Peki siz neyi bekliyorsunuz? :)
"Beklemek, sabrın sınavıdır!" Siz neyi veya neleri bekliyorsunuz?
Cevapla