Güncellemeler
+1 yıl
Ks uyudunuz mu hayırdır 😂😂
Başkalarını düşünerek hareket edersem hiç bir mevsimi sevmemem lazım çünkü ysz aylarında da afrikadaki fakir cocuklar su bulamıyor bu yuzfen mevsim konusunda başkalarını dusunerek yorum yapmak sacma. Kışı severim
Bende sevmem
Cevap
1Cevap
Sevmiyorum açıkçası ne yalan söyleyeyim
Evet
Gerçekten mi
Kış acıdır evet lakin elden ne gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar