pörtlek gözlü olunca çirkin mi oluyoruz şimdi biz?
cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar
cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar
Herkese göre değişir.
Hep bu cevabı yazdığımı farkettim. Bırakın size sunulan reklamları, güzel kadın / yakışıklı erkek böyle olur safsatalarını! Yok böyle birşey. Sana mükemmel gelen bana eksik gelir, benim mükemmel bulduğuma sen yolda görsen dönüp bakmazsın.
Kaldı ki yüzün sadece gözden ibaret değil, bedenin yüzden ibaret değil ve sen de bedeninden ibaret değilsin.
Büyük pörtlek göz deyince aklıma youtube ünlüsü Hannah Minx geldi.Büyük,kocaman göz evet
memelerden gözlere bakmaya fırsat bulamadım
Her türlü büyük ve pörtlek lusa.
Gözleri de büyük mü gerçekten ?
yooo hayr ya cok sanslısınz bence benm pörtlek göz takıntım var hoşlandgm erkeklerin cogu pörtlek gözlü ayrıca link bakınız cok güzel yani
pörtleklik ve kocamanlık arasında ince bi çizgi var hıh işte ben o çizginin neresindeyim tam bilmiyorum.
bende neresindeyim bende çözemedim henüz onu ama sanırım kocaman sadece mimiklerle ben pörtleğe dönüştürüyorum kendimi
merak ettim gözlerini.pörtlek gözlere zaafim var.:D
Cevap
13Cevap
Yoo, bak ben gayet güzelim.Hem gözler kalbin aynasıdır derler, kocaman bir kalbim var bu yüzden.
ne alakası var çirkinlikle bunun güzellik görecelidir ben severim pörtlek gözlüleri
bazen böyle japon balığı gibi oluyor yüz hatlarına bağlı olarak güzel olabiliyor. Derinlemesine düşünürsek Allahın yarattığı bir canlı neticesinde yorum yapmak istemiyorum .
büyük göz bence güzeldir. bir de renkli ise daha bi güzeldir=)
bana eşek gözlü derler.ama türkan şoray gözlü de derler :P hiçte çirkin diiill
lan jale vardı önceden adanalı da oynamıştı adanalınin kardeşi rolünde. Çok güzel kızdı
Çok güzelizz Mavi çekik ve büyük gözlerim çok çekici
vucut dili kitabında okudum pörtlek gözlü insanlar çok sehvetli oluyormuş:)
çirkin hatta çokta kurnaz olurlar nedense yada bana öyleleri denk geldi
yok güzel oluyonuz. birs35 nerdesin seni soruyorlar:)
@birs35 gel ve en iyi cevabı al
birs35 kim ben anlamdm olayı
Hürremin gözleri gibimi?
Ezgi Mola, çok güzel gözlü bir kadın..
kimisi güzel kimisi çirkin
yok bi kız çok etkilemişti beni
güzeldır belkı.büyük gözler ıyıdır.
ben çok beğenirim iri gözleri.
şahsen çekik ya da badem göz seviyorum. :)
Evet çirkin oluyorsun.Hey Allahım yaa.
Büyük gözler candır.
kime göre çirkin ?
çoğu çirkin.
çirkin olmazlar.
eşşek gözlü xD
Yoo çok güzeliz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar