
Bazı insanlar Görünümce ne kadar güzel olsalar bile Maalesef içler öyle değil. İnsan tanıdıkça nefret eder. Tercihiniz ne olurdu?

Hayır evlenmem, zaten karakteri kötü biri tanıdıkca gözüme çirkin gelmeye başlar ki, istediği kadar yakışıklı olsun...
Ya gönlü güzel bir insana kim nasıl çirkin diyebilir aklım almıyor😊
tip aramıyorum.
aradığım şey karakter ve iyi niyet.
Cevap
7Cevap
Nasip diyorum. Onla evlenmem bunla evlenmem diyecek yaşı geçtik. =)
Yani güzel de olsa iyi olurdu ama tabi en önemlisi karakter der ibo :))
kezbanlığın daha edebi tanımı gibi olmus
Nasil yani?
kezbanlıkta tip ve fizikle alakalı değil
karakterle alakalı
Aynen👍
Karaktersizse dünya yakışıklısı da olsa istemem
Hayır evlenmem
İbrahim reis haklı
öyle ki zaten :D
Karakteri güzel🤙🏻
Karakteri de önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar