Gözlemlediğim kadarıyla hemen her ülkenin kadınları esmer erkekleri tercih ediyor. Akdeniz ülkeleri, bazı Latin Amerika ülkeleri ve hatta melezleri katıyorum ben bu kategoriye aslında. Mesela İskandinav erkekleri bence çok yakışıklılar ama sarışın, beyaz tenli olduklarından kadınlar pek sevmiyor galiba. Tabii ki asyalı, siyahi v.s tercih eden de çoktur ama esmer erkekler sanki çok daha popüler. Katılıyor musunuz? Sizce nedeni ne olabilir?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılesmer erkek müslüman büyüklerimiz gibi zayıf (güçlü hızlı ve atik) uzun (1.80 ile 1.87 arası) hafif yakışıklıysa bile herkese fark atar canınızı sıkmayın mehdide esmer zayıf ve kürt veya arap suriyeden çıkcak büyük lider ve peygamber soyunda geliyodur yanında doğa olaylarını kontrol edecek üst düzey meleklerde var hz. muhammedde esmer ve zayıf rusyada slavlarda moda esmer tenmiş buraya gelen turistlere esmer uzun boylu zayıf (güçsüz anlamında değil kassız güçlü ve hızli) ve paranız varsa iyi bir kız kendinize göre bulabilirsiniz esmerlik yüzyıllardır evrenseldir büyük peygamberlerde arap ve esmerdir siz zayıf esmerler (kürtler, güçlü) o karı kılıklı ve kendinizin 5 mislinde olan kaslı veya kassız sarı (bokumsu) ingiliz erkeklerini karaya çıkartmadınız rusyada slavlarda ve doğu tarafında abd ve ingilizlerin aksine esmer uzun boy zayıflık (adamın hası erkek ve delikanlılık kokar) ilgi görüyo şahsen bende esmer olarak çok insanla mücadele ettim ve çokta şerefsiz devşirme dövdüm
15 Yorumla- +1 yıl
devsirme derken sözde türk olan devşirmelerden bahsettim
- +1 yıl
Ne diyon olm ne bokundan bahsediyon o zaman sende gidipte neden bizim ülkede sarışın kızlar yok diye ağlama boş yapıyorsun siz kendiniz sarılara takiksiniz gelmişsin burada sarışın erkeklere laf ediyon
- +1 yıl
Erkeklik keşke esmerlikle olan bir şey olsa o zaman dünyada erkek olmayan kalmazdı ama yok maalesef ki sen erkekliği doğuştan esmer olmakla kaba Saba olmakla karıştırmışsın her erkek olarak doğan erkek değildir tıpkı her doguranın anne olmadığı gibi bu arada peygamberleri nerde gördün merak ettim de ben varlıklarından şüphe duyuyorum nerde gorduysen bizede söyle
- +1 yıl
Ben sarışın değilim ama sarışınların hakkını yedirmem adamlar yakışıklı hiç kimse boş yapmasın
- +1 yıl
Bu arada GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ü unutmuşsun kendisi sarışın beyaz tenli uzun boylu bakımlı birisi sizin tabirinize göre (karı) gibi ama bak neler yapmış nutuk okumanı tavsiye ederim karsim
En İyi Cevaplar
esmerler dedigin gibi avrupa (italya ve ispanya haric çünkü bu iki ülke sicak ülke sícak) ve sscb ye mensup ülkeler tarafindan orantisiz ilgi görür plajlarda felan ilgi görür o kadar turist geliyo ispanya italya türkiye ye bośunami geliyolar saniyonuz güneślenmek için geliyolar hepsi esmer erkek denince kendinden geçer
111 Yorumla- +1 yıl
Aslinda esmerler dünya genelinde ilgi göruyo bazi kizlar aslinda benim gorduklerimun hepsi tipsiz kalitesiz zevksiz veya ergen oldugu icin sarisin erkekleri cekici bulmaktalar tabikide bunlari seven kizlar en fazla abaza ergen türk erkeginin hayal edebilcegi tipler bunlar olgunlastiginda boyle cirkin kizlara bakmazlar haa bunlar bakimlida bakimsizda tipsizdir bu bir gercektir şu an olaylara realist baktigim icin böyle yaziyorum ve son olarakta bu sarisin erkegi seven hayattan kopuk silik ozguvensiz kizlardir esmerlerden yüz bulamazlar evde kaliyo yani davul bile dengi dengine herkes ederini bulur ederiyle evlenir istisnalar (fakir ler o... lar) hariç
- +1 yıl
Aslinda esmerlere bakanlar sadece soguk ulkeler degil dunya genelindeki guzel hristiyan kadinlar bakiyo yahudiler bakiyo demeyecegim çunku yahudiler cok pis bakimsiz çogu 1.50 makyajla tipsizligini kapatacagini zanneden zevksiz kezbanlardir yani bu yahudiler guzellikten anlamazlar
- +1 yıl
Biraz daha arastirdim arastirma derken millete sordum esmerlere herkes bakiyomus sıcak ükelerdeki kadinlarda esmer erkek seviyomus aslinda bu esmerlik genel bişeymis esmerligi erkek ve saglikli gibi görüyolarmis kısaca sıcak ülkedeki kadinlarda esmer seviyomus ve esmerlik siyah gibi olmamaliymis çunku siyah ten rengine gitmiyomus ve siyah ten renginde hos gözukmuyomuş ve trdede esmerler baya fazla kime göre neye göre
- +1 yıl
kardesim ingiliz ve abdli turistler genelde bizim ülkemize hırsızlık yapmaya geliyo yani güneş görmek için gelmiyo ve ingilizler zevksiz külürsüz bir toplummus. yani hepsi degilde buraya gelen turistlerin büyük kısmı ulkesi çok yağışli ve soğuk olduğu icin geliyo ve bunlarin ülkeleri pek günesde görmüyomuş bu arada ingilizlerin ve abdlilerin Allah belasını vermiş ingiltere ve abd yahudi ve sionist zihniyetiyle (sapkın) yönetilmistir abd ve ingilterede sokak başlarında öpüşenlere denk gelirsen şaşırma bu arada her türlu pisliği abd ve ingilizler yapiyo ingilterede ve abdde ergenlik bitimine kadar zina yapmayan kızlar dışlanıyo ve hepside zinaya bulaşmıslar Allahin şöyle bir ayeti vardir kim zinaya bulaşırsa ya ömrünü kısaltırım ya da nurunu alırım bu yüzdende buraya gelen ingilizler ve abdli kadınlar cirkinligini vicutla kapatacagini zanneden hepsinin yüzü çirkin ve genelde ağır obez insanlardır
- +1 yıl
yok kardeş esmer erkek her zaman öndeymiş dunyadaki üst düzey modeller bile esmer esmerlik yüzyıllardır evrensel bişeymiş sıkıntı şu tipsiz zevksiz götü kalkık baskın kızlar hep sarısın erkek kasli erkek ve justin biebere baktığı için ben bizim ülkedekiler bakmıyo sandım aslında davul bile dengi dengine bunlar buna layıktır. esmerliğin azınlık olmasıyla alakalı değil esmerlik değerli olduğu için sevilyomuş ve zevksiz kezbanların sarı erkeği sevmeside esmerler için avantajdır.
- +1 yıl
Lan boş ver git boş yapma yazdıkların o kadar saçma ki esmer olduğun çok belli bende esmer bir erkeğim ama sarışın erkekler ve kızlar her halükarda esmerlere bin çeker boş yapma zevksizmis neresi zevksiz ben çok rahat esmerlerle çıkabilen birisiyim ve hepsine geçici gözüyle bakıyorum aşık olamiyorum sarışınlar kumral vs. onlara karşı öyle değilim bu yaşıma kadar hep sarışınlara platonik oldum ki ergenlik yaşındada değilim bu arada kafa karisikligi olmasın ben biseksuelim
- +1 yıl
Sen begenmesen bile asyalılar beğeniyor keşke bende sarışın olsam kendimi bildim bileli esmer erkeklere tiksinç gözüyle bakarım ki kendime de öyle bakıyordum ama gittikçe yüzümün guzellistigini gördüğüm için suanlik memnunum ama yinede sarısın olmak isterim ben asya kızlarınıda çok severim ama şans yok ne yapalım
- +1 yıl
Bu arada sen kendi çevrendeki kızlardan bahsetmissin (pardon) benim çevremdeki kızlar güzel ama onlarda benim gibi sarışın delisi zaten o nedenle tanıştım çoğunluğuyla
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Şimdiye kadar kumral erkekler hoşuma gider zannediyordum lakin aşık olduğum kişi tam bir esmer. Aslında iç güdüsel olarak şey var; esmerlik daha bir erkeklik gibi sanki. Kaynakçasını tam hatırlayamıyorum bu tarz bir şey okumuştum. Erkekliğin elbetteki esmerlikle, kumral olmakla vs. alakası yok. Ama o yazıda şey vardı; hani kadınlar daha narin, ince yapılı, beyaz tenli, pamuk gibi tasvir edilirken, erkeklerde tam tersi. Dolayısyla esmer. Daha bir özdeşiyor sanırım cinsiyetiyle.Bununla ilgili olabilir.
Saçma ama evlendirme programlarında bi hatun vardı "döşü kıllı olsun, esmer olsun..."
alahım ya :D :D şuan bu komikte gelse olayın özünde bu yatabilir.410 Yorumla- +1 yıl
tam olarak olmasa da kısmen doğru bence de. mesela esmer erkekler daha kıllı olurlar veya koyu renkten dolayı öyle bir izlenim olur. bahsettiğin kadın tipine olan ilgi galiba yeni yeni ben de oluşuyor:D hepimiz değişiyiyoruz ve kendimizi sınırlandırmamak en doğrusu galiba.
- +1 yıl
kesinlikle. beni mesela asla esmer erkekler çekmezdi. aksine iterdi. ama gel gör ki saçları simsiyah, teni floral'in dediği gibi çikolata olan biri aşık olduğum :D
şunu anladım gerçekten aşkın temelinde cinsel çekim olsada aşık olduğumuz bedenleri değil, ruhları oluyor insanların. - +1 yıl
ne alaka cemil ipekçi arto da esmer ama erkeklikleri ortada
- +1 yıl
osmanlı imparatorluğunun esmer üstün ırk (64 tane baba gibi ülkeyi barındırır, toprakları ingiliz ve abdnin çizdiği yalan ürünü merkatörün aksine gerçekte 22 milyon değil 66 milyon km karedir. yalan çizilen merkatör kuzey ve güney bölgelerini büyük gösterir moğollar hep kuzey ve güneyde hakimdi bu yüzdende moğollar çok küçüktü. moğol denen sözde en büyüğü olan çin ve asya ordusunun 2 katı ve moğolların rusya gibi dandik , elverişsiz ve çöp olan 17 milyon km kareyi ele geçirdiğinu saymassak bunların yaklaşık 4 katıyız ingilizlerde normalde çok çok küçük bir ada iken kendisi kat kat daha büyük gözükyo) pers kralı 1. darius batılılara göre deliydi ama onun 60 tane ölümsüz kürt tokatçısı (esmer , zayıf ve cesur) 300 spartalının etrafını sarıp delinmez zırhları ibreti alem için tokatlarıyla dağıttı tüm dünyaya hızla yayılan bu başarı büyük iskendere çok büyük gözdağıydı. bu yüzden iskender arkadan perslere dalıp teslim oldu. 300 spartalıyı 300ler komitesi yani düşmanları holywoodcular çekti
- +1 yıl
Ben kalem şefi ibrahidanın hesabı bu ramazan kurtoğlu denen kişi komplo teorisi yapmış yok Rus güzel olur da bilmem ne bende ondan alıntı yaptım o adam duygulara hitap ettiğinden kopyalayıp yapıştırdım diyor ki bu adam yok savaş çıkacak yok idrar rengi beyaz zaten o idrar rengi yediğin içtiğine göre renk alır mesela Cola içen kişi siyaha yakın işer. Bu iş böyle güzellik renkle alakalı değil bir de insanın yediği meyveler genelde bozulmaya meyillidir ve siyahlaşır kaka da bu yüzden siyahlaşır ben polisi rte yi sevmem bu benim karakterimle alakalı bir de fazla parayinın hesabını yaparım. Rte nin borçu varmış buradan duyarsa bir kelam edelim seninle alacaklıyız. Renkle güzellik olmaz bu ramazan kurtoğlu komplo teorisyeni dir ibrahida onun dediklerinin çoğunu kopyala yapıştır gibi birşey yapmış
- +1 yıl
Ne biri sarışın erkeklere laf mı etti asıl esmerlerin özelliği yok lan çok iğrenç geliyor bana hepsi değil ama bir çoğu hele o kılları açınca kusasim geliyor
- +1 yıl
Bu arada bende doğduğumdan beri gördüğüm her sarışını begenirdim şu an da beğeniyorum zaten kumral turuncu falan ama en çok sarışın seviyorum yeter ki esmer olmasın istiyorum ama 3 yıl önce çıktığım kişi çok esmerdi nasıl hoşlandım bilmiyorum sonra zaten ayrıldım kafa gidikti galiba
- +1 yıl
Şu ana kadar tüm platoniklerime bakıyorum hepsi kumral ben sarışınları aşırı takigim ama kumrallara hep platonik oldum bir de hep aynı tipli kişileri seviyorum kızlarda güzel guluslu benli falan erkeklerde ise hep tavşan suratlı kişilerden hoşlanıyorum
+1 yılHele bi de keskin bakışlara bembeyaz dişlere ağır bi duruşa ve sıcacık bi gülüşe sahipse dünyanın 8. harikasıdır o... Zevk meselesi sonuçta bu ama daha olgun ve karizmatik bi görünüşleri var bence. tabi her esmer için geçerli değil bu durum,bütün esmer erkekler
üstüne alınmasın :D21 Yorumla- +1 yıl
popüler konu >popüler kültür ise buraya az yazmışım. solaryum güzel renk vermez. bu yüzden kullanımı azdır. ki bu sebepten ötürü botçu youtube kanallarında ya dişe (para) ya saça (berber veya bakım) ya buruna (para) ya da kanala çıkan yahudi tohumları paraya bakar. ki yahudi tohumları direk para'yı veya avrupalı görünüm sever. iyi bir bronz tenin gündemde olmamasının sebebi bronzluk zor. hatta bronz kişinin vicudunda kapatmalık kusurlar oluşur. orta düzey veya derece yakışıklı biri bronz ise tam yakışıklı sayıldığından güzel denilir. beyaz tenli insanlar saçını sarıya boyatsa bile kaş dan göze batar. beyaz tenlilerin bronzlaşıp esmer olması güzel (işine gelene yakışıklı niyetine söyleyebilirsin, anlamı devamlı değişir) olur. esmerlik=bronz ten+siyah veya kahve tonu saç+siyah göz
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
11Cevap
+1 yılİbrahidanın hesabıyım atatürke küfretmisim reise etsem anlarımda. atatürke küfür edenler zaten boş aktroller, siyasi parti tutmayanlar bunlardan bazıları defalarca oyunlarda fazla radyasyona maruz kalıp (internetin kalitesizliğini telefonların yüksek radyasyon yaydığı biliniyor reisin düşük radyasyonlu telefon yapmadığı bu da radyasyonun beyine iyi oksijen taşımamaya sebep oluyor) dini belirgin olmayıp bu yüzdende din pazarlıkçısı özellikle reisle aktrollerle ve bunların sahipleri amerikayla her yerde burun buruna gelenlerdir. seçim günü akp gençlik kolları bu kadar olana rağmen yüzsüzlük yapıp evime geldiğimde ciğerlerinin patlamasıyla olay kapanacaktır çok insanında bu algı yönetimine bu ekonomiz krize boyun eğecek suspus olacak gücü kalmadı diye düşünüyorum o aktrollerin sevilmediği ya 7 sülalesini bile severim mezar ederim o klavyeyi kendilerine.
021 Yorumla- +1 yıl
Din pazarlıkçısı reis Allah uzun ömür versin.
- +1 yıl
Reise küfür ediyorum sistem otamatik düzeltiyor djdbdjejsnsn. neyse ben kaçar.
- +1 yıl
Aktroller algı yönetimini banada kasıp suç işledi. Öyle algı yönetimleri var ki gidip lan alt tarafı oyun 5 kişi oynar 10 kişi oynar milletin özel yerine girip oradanda algı yönetimini reis aktrollerine kastırıyor.
- +1 yıl
Öyle algı yönetimleri öyle bir algı yönetim sözleri varki gidip bunları bulup dağdan çıkarıp bunların fiilen bitirip halletsem yeridir. Bu aktroller boş insanlar ve beyin yaşı geride insanlardır cümle kurmayı bilmezler klavyesinden çıkmayan büyük ihtimalle parası olsa bile o parayı nasıl kullanacağını bilmeyen cahil insanlardır. Algı yönetimine dua etsinler ancak keriz avlarsınız hainler.
- +1 yıl
Kısacası aktroller kötülüğün vicut bulmuş halidir.
- +1 yıl
Aktroller bu saatten sonra algı yönetimiyle ancak keriz avlarlar.
- +1 yıl
Aktrollerin ekşi sözlükten cahilce isimleri birleştirerek kastığınız algı yönetimlerini iyi biliyorum bunlar aramızda kalıyor yaptıklarınızın bedelini iyi ödeyeceksiniz.
- +1 yıl
Çok eskiden algı yönetimleriyle aktrollerin beni öldürmeye çalıştığını hatırladım. Bir partisiz insanı aktroll öldürmeye çalışıyor asker polis hukuksuzluk yaparak bu aktrollere birşey yapmasada evime geldiğiniz mermi fırlatsam komaya girecek adamlar bedelini ödeyecektir. Asker polis klasiği olarak haklı akpliyse önde akp iş adamıysa en öndedir. parti devletinde olmuş gibi kabul edeceğimiz birşeydir ki bu hukuksuzluklar. Asker polis bu duruma el atmayacak şahsım bu durumu çözecektir
- +1 yıl
Bu sitede bozukluk var ya yazdığım bazı şeyler düzgün gitmiyor ve düzeltilmiyor.
- +1 yıl
Reis senin bu açgözlülüğün para sevdan yüzünden bir aktrolü öldürdükten sonra bizi iyi para cezasına çarptırmaya kalkacağın günüde seveyim.
- +1 yıl
Reisin bu açgözlülüğü paraya tapması herkesi bitiriyor. Aktrolü öldüreceğim günü sevsem daha iyi olur normalde akp ile alakaları olması (akp genel başkanı recep tayyip erdoğan) lazımken herşeyde fesatlık çıkaran kolluk kuvvetin yine bir müdahil olmaması gereken olaya müdahil olacak ve onların çoğunda erkeklik yok ben sana söyleyeyim. Erdoğan bu saatten sonra tehdit ederek korkuttuğun gerçekte sayısı max 10000 kişilik korkak ordu gücünle kimseyi fetocu diyerekten tehdit etme üstüne hareketlerin sanki ülke adına hayırlı birşey yapıyormuşsun gibi ağzını gözünü yamultup amerikaya meydan okuma amerikaya meydan okumana kimse inanmaz. paraya tapmanı kendi oluşturduğunuz kanunu (t. c illegal devletinin yandaş devlet adamların) legal hale getirmeye çalışman toplumu bölmeye çalıştığını sanman. Sana şunuda şöyleyeceğim amerika fettullah gülenin yeryüzündeki gölgesisin. internetteki telefondaki radyasyona güvenip millete saldırıyon yandaş kanallardan devamlı askerini polisini öv en sevdiğin ama en korkacağın şey olsun.
- +1 yıl
Toplumu bölmeye çalışmanın bundan dolayıda milleti fetöcülükle suçlamanın tam küfrü yemeliksin.
- +1 yıl
Yukarıda yazdıklarım düzgün gitmiyor ve düzeltilmiyor üstüne bir güncellemeyi çok görüp attığım mesajın bölümünü çok küçük yapmışlar buda yazdıklarımı göremeyip unutup bir daha bakmamaya sebep veriyor ve malum googleda takip ediyor. sitede erdoğanın medyasıysa şaşırmam. Aktrolü öldürdükten sonra napacan para cezasıyla gerekli 50 binse 50 bin cebine gider kanunlarınla doğru bir iş yapacaksın bu işte para cezası ve aktrolün ölümüyle sonuçlanacaktır.
Reis senin bu açgözlülüğün para sevdan yüzünden bir aktrolü öldürdükten sonra bizi iyi para cezasına çarptırmaya kalkacağın günüde seveyim demişim yukarıda Halbuki reisin para sevdası yüzünden değil aktroller bacım çocuğu oldukları için bir aktroll ölecek. 50000 gibi para cezası verirse iyide olacak. - +1 yıl
Aktroller bacım çocuğu değil onu site şere fsizliğine yapıyor. Reis eğer 50000 gibi bir ceza verecekse çok iyi olacak.
- +1 yıl
o aktroll leşlerinin sahibi milleti tehdit ederek fetöcü diyerekten onlarıda koruyarak aktrolün tekinin canını vermemekte ısrar edeceksin. bu durumda 50 bin tl para cezası olmaz direk hapise sokmaya çalışacaksın. hadi bakem sitenin sikikliği yüzünden yukarıda yazdığım 50000 tl para cezası iyi oluru silemiyorum.
- +1 yıl
Oyunlardan feedleyen sinir eden aktrollerin hainlikleriyle küfürleriyle algı yönetimi mekanizmasıyla hareket yapmaya çalışan bir oçsun bir kimlik yasası çıkaramadın aktrollerini milletin üzerine salmak için poponu yırtıyorsun. Ülke için hayırlı hiçbirşey yapmadın radyasyonu düşük telefonu birincil olarak algı yönetimini kasmak için uğraştığından çıkarmadın. Youtube isimleriyle denk geldi youtubedan bile algı yönetimi kasıyorsun kafam doldu artık anasını avradını siktiğimin çocukları zaten evimize geldiğiniz gün hesaplaşacağız o acıyla dahada saldırmaya devam ediyorsunuz. Şu siteye falan bakıyorum benim 2 3 sene önce saçmaladığım gibi insan bulamadım ya farklı algı yönetimleri kasıyorsun ya da söylemeyeyim dilim varmıyor. Senin bu din pazarlıkçılığın dine uzak olanlara düşmanlığın ve siyasi parti tutmayanlara olan düşmanlığının sonunda algı yönetimi kastığın aktrollerinle hesaplaşacağım. nefret ediyorum senden orrrospu çocuğu reis ne dediğimi iyi biliyorsun. Birini hapise atmanla öldürmen çok yakın şeyler bunuda biliyorum.
- +1 yıl
Aktroller böyle devamlı saldırıyorlar amaçlarından bir kısmından biride açgöz reislerinin mal varlığımıza çökmeye çalışması olacaktır. Hen din pazarlıkçısısın dine uzak olana düşmansın açgözsün hemde yandaş bütün siyasi partileri tutmayana düşmansın. Aktrollerin ağır yaralanması doğru olanıdır.
- +1 yıl
Mesela ben aktrolleri öldürsem reis hapise atar ya da mal varlığıma çöker (Reis rakipsiz olmak istiyor ekonomide sarsılmaz kale oluşturmak istiyor) tabi bu reise rakip olma 80 90 sene sonra falan ancak buna rakip olunur reis bu durumuda hesaplamıştır. Ne konuşturdunuz be tehlikeli düşmansınız.
- +1 yıl
wifi ile kasıyormuş asıl radyasyonu aktroll gücü var radyasyonu yayan devletmiş gereksiz bir site ama yazıyoruz işte, telefon değilde wifiyi açınca derin ve keskin bir kokusuz radyasyon yayılıyor buna karşı önlem almaya devam ediyoruz. düşük radyasyonlu telefon tamamda wifi zaten sinyalin merkezindeki hedef wifi. bu wifi açıncaa 1 saat içinde enerjim düşüyor ya. kocaman cafelerde onlarca pc var böyle bir radyasyon yok ve reisin trolleri takip ediyor veya etmiyor arkadaşım oldukları kesin google bilgilerimi çalıp hee oyunun eşleştirme sisteminede algı yönetimi metodu koymuş olabilir reis zat erdoğan milyar tllik vergi davasını kaybedecektir hakime falanda güvenme. biri şikayet etsede reisin kulağına gitse. reisin cebine koyam.
- +1 yıl
site tam avlama sitesi her yazdığımı bozdular.
- +1 yıl
sen başını avlarsın ancak nursuz adam yandaşının kurduğu siteye dolanam.
Atatürke daha önce burada farklı hesapla küfür ettim bu bir hatadır daha doğrusu algı oyunlarını fark edemem bir hatadır ve geri dönüşü vardır. Ülkesindeki insanları sevmesemde kendisine karşı kötü bir düşüncem yok. ekşi sözlükte twitchteki atatürk düşmanlığı var öncelikle atatürk ile ilgili bir sürü saçma çağrışım yapıp birleştirilen isim alınmış bu bana karşı bir mücadeleymiş meğersem pkk değişik isimlerle algı oyunlarıyla pkk ya karşı böylede savaşıyormuşum. Algı oyunlarının bini bir para pkk ile zamanı geldiğimde savaşacağım bir 70 sene sonra iktidar olacağız zaman pkk nın kafasını bile kesmeye soyunu bile kurutmaya bu iş gider. Meğersem pkk ve gerçek kurucusu devletin başı olmamızı istemiyor bizi bir an önce öldürmek istiyormuş
10 Yorumlaesmer ten kas yapisini daha cabuk gosterir cekici gelme nedeni bu aslinda :) beyaz tenli olup kas yapip teni de en ufak etkiden korumak zordur cogunlukla da umursamadiklarindan erkekler cilt bozulur ve cekici gelmez kadinlara
27 Yorumla- +1 yıl
güzel açıklama, teşekkürler. Aslında kadınlar sanki daha çok yapıyor böyle kategorizasyonlar, bizim için güzel olsun ne renkte veya hangi ırkta mensup olursa olsun:D
- +1 yıl
benim için durum tam tersi:D en çok esmer kızları beğenir(d)im, son zamanlarda beyaz tenli sarışın kızlar da acaip hoşuma gidiyor.
(esmerlik +modaya uymak+uzun boy) erkegi ön planda tutar sadece düzgün bir bronz ten ísík gibi parliycsk tabikide yabanci ülkelerin genelinde kas dan çok daha fazla ön planda) hatta rusyada slavlarda felan moda esmerlik demek.
015 Yorumla- +1 yıl
Bir arkadas esmerlige pis demis ben buna cevaben "götümle güldüm" esmerlik modifikasyondur ve günesinde yararli oldugu düsünulunce kesinlikle yararli ve erkeksi sert görünülür tabi bunu diyen adam ingiliz kırması olmali ingilizler pis elini yikamayan götünu yikamayip parfum sıkan domuz yiyen gelenegi kulturu olmayan hatta o kadar kötü yemek kulturleri varki bizim ulkeye sirf yemeklerimizi tatmak icin gelen sayisida çok yuksek ben ingiltere yasamistim ve bu ingiliz ırk gercekten zevksiz kasli sarisin ve paraniz varsa abd ve ingiliz irklarina kendinizi gösterebilirsiniz ama şunuda bilinki ne rusu ne slavi kimse yüzünüze bile bakmaz bu arada bu lanet ırklar parali erkeklere ayıp yapiyo ayrimcilik yok bbunlarin %90 i bacım ve kendine bakmayan çirkin ırklarsüt beyazlari ezik beyaz tenliler yallah ingiltereye abdye orda deger bicilir size ama kadinlari çok pis erkekleride çok pis dinsiz bir toplum sokak bası öpüsen insanlara rastlarsaniz şasirmayin nede olsa ayıp genlerinde var.
- +1 yıl
Bu kas dediginiz şeye domuz yiyen yani bokunu yiyen kültursuz bakimsiz tuvaletten sonra götünu silmeyip parfum sıkan ve devam ederek ellerini yikamayip parfum sıkan basit bakimsiz ingilizler ve abdliler bakar plajda felan çok denk gelir bu ingilizler acayip paragöz acayip bakimsiz ve çirkin hatta o kadar özguvensizlerki video çekerken yüzlerini ve gözlerini kapatcak günes gözluklerini kullaniyolar kasli sarisin ve paraniz varsa bu lanet ingiliz ve abd ırkina kendini gösterin aksi takdirde ne almani ne rusu ne slav ırklari ne kuzey avrupa ulkeleri... hic bir kadinin umrunda olmassiniz bu saydigim ulkeler esmer uzun boylu zayif seviyolar plajda defalarca kez şahit oldum ve son diyecegim ingilizl ve abdliler acayip paragöz zevksiz kultursuz bir toplum sokak basi öpusenler var acayip sizi gidi siziler hepsinim Allah belasini vermis kasli sarisin erkekler gidin bu aptal ingiliz abd toplumuna kendinizi gosterin diger saydigim bakimli guzel zeki kadinlar size bakmaz defalarxa şahit oldum.
- +1 yıl
Ve son sözumde bir tane cahil arkadas esmerlere pistir demis esmerlik modifikasyondur gayet saglikli ve güzeldir steroid ignesiyle 15dk antremanla kendini şisiren ici bos kas kutlesi kazanan adamdan 1000 kat daha yakisiklidir ama bu esmere laf atan adami ya esmerler pis sikmis ya da kiskanclik kokusu seziyorum sezgilerim %100dogru çikar. at hirsizinada 100 kisiden 2si esmerlerle bagdastirmis at hirsizinin anlami yok odtüdeki adamlar at hirsizinin anlamini bilmiyo götunuzden element uydurmayin esmerleri kislandiginiz icinde lekeleme calismayin trnin 10 da 9 u kumral ve sarisin oldugu hesap edilirse esmerlik azinliktadir gayetde seksidir ve azinlikta oldugu icin baya fazla artisi oluyo.
- +1 yıl
Esmerlik erkeksilik vahsilik ve sertliktir kasli erkek hantalligi sembolize eder bunuda bir kaç ay agirlik calismam sonucunda farkettim kollarim agirlasti yumruk vuramiyodum keske o zamanlar zayif olsaydimda onun verdigi çeviklikle avantaj kazansaydim. ve steroid ignesi ile 15dk antremanla kas yapilyo ici boş kas kütlesi kazaniyosunuz yani bir kac saatligine şisik ve kasli gözukkuyosunuz bunu herkes yapabilir çok kolay bişey isterseniz hemen elinizede gecebilir esmerlik zordur azinliktir havalidir kesinlikle esmerlik daha çok çok daha fazla kadın kaldirir.
- +1 yıl
Gozlemledigim kadariyla domuz yiyen zevksiz kultursuz çilli bakimsiz bakim yapsa bile çirkin olan ve sirf tipsizligini kapatabilmek icin yuzunu kapsayan günes gözlugu kullanan parasi degerli oldugu halde ülkemizde hirsizlik yapan kendi ülkelerindek sokak ortasinda öpusmelerinden ahlaksizliklarindan aliskanliklarindan dolayi ingiliz ve abdliler esmere bakmaz hatta onlar buraya kendi ülkesindeki kötü ve sagliksiz beslenmelerinden dolayi bizim külturumuzdeki yemekleri tatmak icin gelirler bunlar gitsin sarisin erkege felan baksin zaten %80i çakma sarisin dip boyalari bile yok bunlarin ölü gibi sagliksiz bembeyaz tenini seveyim igreniyorum bu bok yiyen milletten tarihden ne zaman silineceginiz merakla bekliyorum kendi medyanizla milletin algisini devamli dürtüyonuz kendi istediklerinizi milletin algisini yakisikli veya güzel diye sokmaya çalismaniz gercekten sömürge anlayisindan çok farkli ve tehlikeli bir boyutta insanlara zarar veriyo rus slav k. avrupa ülkelerinde esmer ten sevilyo
- +1 yıl
7 tane okul degistirdim ayagimi kokan dersin 1.50lik bakimsiz çirkin kezbanlarmi dersin sırf ozentilik icin kemik gözluk takip guzel olacagini sananlarmi dersin ne dersen de acayip ahlaksizlar yaprak gibiler orta derecede yakisikliysaniz bileher türlü erkege yavsayabilirler bide bunlar justin bieber, kasli erkek ve sarisin erkek sevdalisi 1.75 boyundaki justin kadinini ilah yapan bir güruhtan bahsediyorum bu kasa bakan insanlar ya bunlarin parali orospusudur ya da saydigim özelliklerin 1000 kiside 999 görulmesi muhtemeldir estetik olduysa ona yapcak bisey yok tabi bunlar estetik olduktan sonra bir bamyaya benzediklerinde kriterlerinide degistiryolar kendileri saniyoki vicudumu düzeltsem erkekler bana bakar sirf bunun icin kasli erkeklere bile bakani var hani onlar bizimkine bizde onlarinkine bakariz mantigiyla hareket ediyolar bunlar yakinda fena kazagi oturacak aslinda onlarda farkinda vicudun degersiz oldugunun tabi ultra obez ya da zayif degilseniz
- +1 yıl
zevkler ve renkler tartisilir bazilari söyleyecek lafi olmadigi icin ve lafini yiyip oturdugu icin bu kurami insalanlara tersi olarak gösteriyolar zevksiz insan sarisin, kasli erkege bakar ve şöylede bir kuram var insanlarin zevkleri zamanla degisir ama evrensel olan bir gerçeklik var insan olgunlastiginda kesinlikle esmerligin kiymetli oldugunu anlar bende abaza ergen oldugum dönemde ilk yüze sonra vicuda bakardim ama genede vicuda bakardim ama o eskidendi yasim büyüdü herseyimle birlikte normal insanlar gibi benimde zevklerim evrensellikle uyum yakaladi ve son sözümde bir insan elinde olmayani istemesi meselesi degil kiymetli her zaman kiymetli olacak kellerde asla sevilmeyecek ordan burdan bölüculerden youtubeda clickbait videolarindan gördüklerinizle hicbir yerde esmerlere laf söylemeyin Allahin adaleti büyük oyununuz basiniza yikilacak kimseye iftira ve çamur atmaya hakkiniz yoktu icimi döktüm belki kimse görmeyecek ama zaman herşeyin ilaci
- +1 yıl
Kivanc dediginiz adam bir kaç parali troll tarafindan ve yahudi medyasi tarafindan şisirilen adam alginiza bu adami yakisikli diye sokmalarini kimse razi degil ve izin vermedik civciv kari gibi bir teni ve surati var erkeklikle alakasi yok kesinlikle yakisikli degildir kezbanlarin ruyasina girer şahsen bir kalitesiz zevksiz kezbanin telefonunun kapak resminde kıvanç vardi buda onu sevmesi anlamina gelir önemli olan kime gösterdiginiz bence bu sarisin erkekler o civciv kafalarini ve bembeyaz sagliksiz tenlerini çöpe atsinlar geriye vicudu kalir o da zayif olcak kasliysa şismansa ya da ultra zayifsa gene şansi kalmaz aslinda sadece zayif vicudlada hiçbir halt yapamassiniz evrensel olup esmer olacaginiz brad pittede sarisin sinifina sokmuslar o adam her türlü kılıga girer esmerde sarisinda fotograflari var arap ve afrikali zenci kizlara hitap etmek icin sarisin olur geriye kalan dünyanin geneli için esmer olur tamamen sarisinlikla alakasi yoktur bana kalirsa sadece esmer olmasida kurtarmaz
- +1 yıl
Rusyada slavlarda dogu tarafinda ve dunyanin bir çok yerinde zayiflik ve esmerlik güc unsuru olarak algilaniyo zaten dogudaki dövus sanatlarida zayiflik ve hız uzerine kurgulu gercekte herhangi bir wing chuncunun ya da gercek çinli bir dövüşcunun herhangi bir kasli agir siklet boksorunun parcalara ayiracagi mühim bir konu japonyada bile esmerler çok sevilyo bildiginiz gibi japonya yagisli bir ülke pek günes görmez dünya genelinde üst düzey modeller erkek icin ya ispanyol ya italyandir kadin icinde brezilyali ya da venezuellalidir bunlarin hepsinin ortak özelligide burdaki insanlar cografyadan dolayi esmerdir
+1 yılEsmer ten cok farklı ben esmerim meselaa bütün birlikte olduklarımda tenin cok güzel dio ama sanırım bu böyle erkeklerde esmerlik cok önemli yada türk halkı için ölemi bilmem :) Esmerliğimle gurur duyuyorummmmm :P
15 Yorumla- +1 yıl
TALL,DARK AND HANDSOME diye bir deyim var avrupalıların bu konuda:D
- +1 yıl
Anaa beni nerden gördü onlar ? Çok tşk ederim avrupalılara :))))) Sevdim bu sözü :D:D
- +1 yıl
dünyada bi esmer biz değiliz dimi:D
- +1 yıl
ama aynı beni anlatmışlarr :))
Gizli Üye(30-35)+1 yılesmer erkek takıntım vardır çünkü ben çok beyaz tenliyim ve yanyana durunca beşiktaş.k olmak isterim şaka bir yana şu anki sevgilim aşırı esmer ama farzediyimki beyaz tenli olsaydı napiçaktım hiç bişey o yine benim bitanecik sevgilim olucaktı ..
yinede tercih esmerdir esmer iyidir tatlıdır baldır candır sıcakkanlıdır :)20 YorumlaBen kumral - sarışın arasını seviyorum. Hem de çok
213 Yorumla- +1 yıl
ilginç ama sarışın kızların güzel olma ihtimali sanki çok daha fazla gibi geliyor bana. halbuki ilk tercihim de değil hani :D
- +1 yıl
ya yine mi burçlara geldi konu:D kıvanç gerçekten çok yakışıklı ama esmer olsa o tipiyle çok daha fazla ilgi görürdü heralde.
- +1 yıl
bu arada ben sarışın erkeklerle kıyaslama yapmadım, sarışın kızlarla olmayan kızları karşılaştırmıştım:)
- +1 yıl
ne yazık ki çoğunluk senin gibi düşünmüyor:D kıvanç kenandan daha eli yüzü düzgündür bence de ama kenan bence sırf esmerlikten fark atıyor bu anketlerde falan:)
- +1 yıl
yok yok sen en iyisi kenan mı kıvanç mı diye arat bakalım ne çıkıyor:D
- +1 yıl
Kıvanc les gibi zaten kivanci seven kitle hem az hemde niteliksiz zevksiz ve çirkin kizlar bakiyo kıvanci gözunuzde buyutmeyin o sadece medya tarafindan şisirilir yoksa herhangi bir insanin gercekte kıvanci sevmesi diye birsey yok 1.45lik bir kız vardi filmde kıvanc seviyomus tipinie sıçayım bu kızın parali troller utanmasalar bunlarida yakisikli yaoacaklar
Gizli Üye(36-45)+1 yılesmer esmer esmer:)Hele birde sarışın bir eşiniz varsa esmerler daha güzel geliyor,sarışın erkek gerçektende geçici olarak güzelmiş gibi geliyor gözü renkliyse önce beğeniyorsun sonra o renk bile itici geliyor ama kara gözler öyle mi?
25 Yorumla- +1 yıl
valla eşinin yerined olmak istemezdim dorusu :)
Cevap sahibi+1 yıl:)evet istemezdin birde o bildiği için esmerleri sevdiğimi deli oluyor:)yani esmerseniz sarışın bir erkek size ters ters bakıyorsa bilin ki o sizi kıskanmıştır:)
- +1 yıl
allahtan sarışın değilim valla ya:D ama ben olamam heralde sarışın veya başka bir tipe bu kadar hayran olan bir kızla
Cevap sahibi+1 yıl:)Biz nasıl hep sarışınlara hayran olan erkeklerle oluyorsak sizde olursunuz:)
- +1 yıl
vall ben esmer tercih ederim ama siz böle diye diye beni de elinizden kaçıracaksınız haberiniz olsun:D
Esmerler yakışıklı oluyorlar genelde, bende esmerimm ^,^
20 Yorumlakumrallar daha çekici gelir bana. ya da siyah saçlı ama açık tenli...
20 Yorumlaben dünayayı gezdim asal öyle bir şey yok atmışısn esmer değil kumral ve sarışınlar adah önde dünyada erkeksilikde ten ile deiğl surat yapısıdır daha sen bunu çzememişsin
02 Yorumla- +1 yıl
yahudilerin genetik anatomisinde dişleklikte görülen özelliklerdendir. bugüne kadar gördüğüm 3 tane türk yozgat yahudilerinin hepsi dişlekti. türkiyedeki gerçek kürtler ve türklerde dişleklik görülmez. dişlek kardeşlerle ve dişlek meryemlerle herkes dalga geçerdi. bu 3 yozgatlının teni pis olduğundan siyahtır , yozgatlının beyazı uzun süre güneşde kalsa bile esmerleşemez. müslüman ise fazla güneşte kalsa kahverengileşmeye başlar. almanyadaki alman yahudileride dişlektir. aslında yahudilerin soyu bozuk ve sağlam genleri yoktur. etrafınızdaki dişleklerden oldukça uzak durun. çünkü onlar sadece bulunduğu ortama göre şekil alır. bu durum sizi yanıltmasın. japonlar dişlek olmamak için çarpık diş eklemesi yaparlar. aslında bu durum bile yahudi kavminin nasıl lanetlendiğinin belirtisidir. yeri geldiğinde yahudiler sevilmediğinden dolayı avrupadan israile sürgün edildi. demek ki herkesin güzellik algısı aynı değil. yahudiler beyaz ve boklu ırktır. yahudiler lanetli ve photoshopda esmerleşir.
farklı zamanlarda ,farklı tiplerden hoşlanmışlığım vardır .
kesin bir imajım yok tek kriterim
çekici bir yapısı olması10 Yorumla
+1 yılBence yorumlar çok cringe dediğim gibi ben çok esmer bir insanım ama kendimden memnun değilim bakıyorum sarışınlar he r şekilde yakışıklı ve güzel ama ben yakışıklı görünmek için çok uğraşıyorum ayrıca şunu eklemek istiyorum az bakım yapın be
10 Yorumlazevke göre değişir.esmer erkekleri pek çekici bulmayan (istisnalar hariç:) bayanlarda var.mesela ben :) gerçi çok kız arkadaşımdan duydum ben esmer severim diye hiçte anlam verememişimdir..
13 Yorumla- +1 yıl
Ben görduklerimden yola çıkarak şunu diycem kıvanc best model oldu halbuki best model yarismalarini yahudiler düzenliyo ve yahudiler bu yarismayi duzenlemekteki amaclari burda 1. Olan erkekleri tr de üst duzey aktör yapip insanlarin dikkatini çektirmeye çalisyolar kıvanc ve turevlerinin hepsi ya yahudi ya mason çocugu yahudi medyamizda bu yahudi çocuklarinu devamli yakisikli veya güzel diye empoze etmiye çalisyolar kıvancin ölu gibi sagliksiz ve çig teni ile kocaman agzi bile bunun 1. Olmasini engellerdi niyeyse bu best modellerin hepsi tipsiz ve hepside şu an aktör leş leş adamlar sırf kasli oldu diye yakisikli oldu çogu yabanci ulkede kasli erkekler begenilmez eğer ultra zayif veya obez degilseniz esmer uzun boylu zayif iseniz her türlü bakanlar olur yani kime göre neye göre
- +1 yıl
zayıflık derken kassız hızlı ve güclü olan zayıflıktan bahsettim rusyada ve slavlarda esmer uzun boylu zayıf sever (medyanın yalanlarına inanmayın bu gerçektir) yani ruslar putin hariç kel sevmez çünkü putin çok büyük liderdir ve rus halkının gönlünü kazanmıştır rusyada slavlarda moda esmer tendir ama esmerlik az olduğundan değil değerli olduğu için değer görür çoğu ülkenin dövüş sanatlarıda zayıflık benim söylediğim zayıflık çok avantajlıdır hiç göze batmassınız diğer türlü şansınız hic yok gibi adamların kültürümü bilmiyom yoksa yetiştirme tarzından dolayımı gerçekten geneldede esmer sevilir.
- +1 yıl
osmanlı imparatorluğunun esmer üstün ırk (64 tane baba gibi ülkeyi barındırır, toprakları ingiliz ve abdnin çizdiği yalan ürünü merkatörün aksine gerçekte 22 milyon değil 66 milyon km karedir. yalan çizilen merkatör kuzey ve güney bölgelerini büyük gösterir moğollar hep kuzey ve güneyde hakimdi bu yüzdende moğollar çok küçüktü. moğol denen sözde en büyüğü olan çin ve asya ordusunun 2 katı ve moğolların rusya gibi dandik , elverişsiz ve çöp olan 17 milyon km kareyi ele geçirdiğinu saymassak bunların yaklaşık 4 katıyız ingilizlerde normalde çok çok küçük bir ada iken kendisi kat kat daha büyük gözükyo) pers kralı 1. darius batılılara göre deliydi ama onun 60 tane ölümsüz kürt tokatçısı (esmer , zayıf ve cesur) 300 spartalının etrafını sarıp delinmez zırhları ibreti alem için tokatlarıyla dağıttı tüm dünyaya hızla yayılan bu başarı büyük iskendere çok büyük gözdağıydı. bu yüzden iskender arkadan perslere dalıp teslim oldu. 300 spartalıyı 300ler komitesi yani düşmanları holywoodcular çekti
yabancı ülkelerde +10 öndesin düzgün bronz ten + uzun boy+ modaya uy belli bir kalıb= havanı at
17 Yorumla- +1 yıl
arastirmam sonucu sıcak ülkelerdede esmer sevilyomus lan tüm dünya esmerlere tapiyomus yazik lan şu sarı veya beyaz tenli erkeklere ( karılara) lan megersem esmerlik (erkeksi vahsi sert) erkeksi vahsi sert olarak algilaniyomus lan tabi bunlari yazarken geç oldu ama harbiden lan dünyadaki en ust duzey modeller bile esmer yazik lan şu sarı erkeklere pardon karılara ehuhehe esmerlik modifikasyonmus esmerlik saglikli ve erkeksi gözuyomus yeterli düzeyde kararirsaniz en yakisikli adam oluyomussunuz yani adam dedigin esmer olur karı dedigin evde oturur sarı veya beyaz olur çocuk doğurur sarı çocuklar evde kaldiniz ya da en fazla ergen bir kiz veya kendi denginizde (o kadar kötülerki bunlarin denkleri bile yok) cirkin kalitesiz zevksiz ve kısa boylu bir kız bulursunuz bu hayatta o kadar insan gordum bir tane duzgunu bile sarisin erkeklere bakmadi yazik lan size anca kıvanç kadiniyla kendinizi avutun
- +1 yıl
OSMANLI Esmerdir roma esmerdir persler (filleriyle tüm dünyaya meydan okumus ve dunyanin neredeyse tamamına diz çöktürmüş güya büyük iskender persleri yenmiste nasil ve neyle yendiler çok merak ediyom iskenderin irani nasil yendigi hicbir yerde yazmiyo yalan dolan bence batı iran düsmani oldugu icin tarihi çarpıttı, iran esmerdir) vallaha bana esmerler gizemli erkeksi vahşi savasçı gibi geliyo o gün bir kanalda bir tane iranlı asker gördüm esmerdi erkek gibiydi gizemli duruyodu yeminle oraya sarı ingiliz askerini koysalar hic korkmazdım bu iran çok tehlikeli yeminle bu iran kapalı kutu gibi askerlerinin esmer olmasi çok farklı bir hava katmış adamlar karizma kıskanmayın şimdi sanki bu iran bişeyler yapacakmış
- +1 yıl
Asıl siz kendinizi avutun lan boş yapiyorsunuz cidden bak siz esmer olduğunuz için boylesiniz birde zevkli insanlara ergen demişsin de senin yazdıklarından anlaşıldığı üzere ergensin ya da beynin büyümemiş yarıda kalmış
- +1 yıl
Ben esmer tenliyim foto bile atarım ama kendimi hiç bu yüzden beğenmiyorum bi ara ilk kez esmer birine aşık olduğumu sandım kaptım hemen ama iki gün sonra soğudum esmerler beni tutmuyor abi normalde senin yazdıkların egomu tatmin edebilirdi ama etmiyor işte doğuştan beri böyleyim ben bu arada her esmer olan erkek değildir ya da insan değildir her doguranın anne olmadığı gibi
- +1 yıl
Belkide küçükken yaşadığım travma yüzünden de olabilir bu esmerlere hiç güvenim yok benim ayrıca esmerler çok kıllı olmazsa çok iyiler
- +1 yıl
GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ede laf ediyorsun git nutuk oku
Gizli Üye(30-35)+1 yılBeyaz ten buğday arası bi yerdeyim. :))
Kızlar cidden esmer seviyor ben açıkçası esmer erkekleri genelde yakışıklı bulmuyorum, çok sarışın olanlarıda öyle.Kumral akar bence.
Haydi kızlar kumrala. :D10 YorumlaEsmer erkekler her zaman 3-0 öndedirler ben esmer seviyorum yani :)
00 Yorumlatabikide öyle.buğday tenli esmer süper.
08 Yorumla- +1 yıl
ya ada sen hiç kizlarsoruyor dan çıkmaz mısın:D
- +1 yıl
hehe:D buğday tenle esmer ten arasındaki fark nedir, onu anlamadım:)
- +1 yıl
ben de esmer diyince ten renginden ziyade sadece siyah saçlı olanları anlayanlarla karşılaştım en çok:D
Çünkü sarışınlara göre esmerler daha erkek duruyo
10 Yorumla
+1 yılnefes alsın yeter (!)
ne alaka benimki sarışın10 YorumlaSanmam her kesimin bir beğeneni mutlaka vardır..
14 Yorumla- +1 yıl
öylede olabilir :)
- +1 yıl
çocuuk! ten önemli senin görüşün beyninin kodlanması bozuk olmalı. türk yozgat yahudileri yani zamanın hükümeti yozgatlıları iğrenç , tanımlanamayan olarak görüp bunları iç anadoluya göç ettirip anadoluya koydu. iç anadolunun kaliteli ismini yozgatlılar gölgeler. en boktan ırk yahudilerindir, en üstün ten grubuda esmerliktir. sırf bölünmeyin diye birşey demiyoz. peygamber zamanında kadınlar evde otururdu, az dışarı çıkarlardı , ev işide yaparlardı ve beyazlardı. peygamberin yanındaki erkeklerde çok dışarı çıkar ve esmerdi. bu yüzdende kolayca erkek ve kadının ayrımı yapılırdı. aslında bazı hadisler coğu yahudi (abd, israil ve köpekleri) kaynaklı web sitelerde yalan popüler kültürü uygulamak için saçma sapan ve hz. muhammede iftira atarcasına sakal bıraktı derler. yeri geldiğinde hz. muhammedin tıraşlı olarak savaşlara çıktığıda görüldü. bu durumu hadsizler sakal diye tabir eder müslümanların sakal bırakmasının sebebi kafirler ile müslümanın sadece savaş zamanında ayırt edilmesi içindi.
esmer ya da buğday tenli tercihim :) :p
10 Yorumla
+1 yılgenelde öyle bencede
10 Yorumla
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar