#qolokisPunuz )))
Kötülerin yaptığı şeylerle başa çıkmak için, iyilerin psikoloğa gitmesi gerektiği tepetaklak bir dünyada yaşıyoruz?
#qolokisPunuz )))
Bu soruyu başkası da sormuştu, açıklamıştım ama tekrar açıklayayım:
Psikolojik sorunları olan ve bu sorunlardan RAHATSIZLIK duyan (bu kısım çok önemli) insanlar psikiyatriste gider. Kötü insanlar psikolojik bozuklukları olsa bile bundan rahatsızlık duymazlar. Zaten çoğunun psikolojik sorunu yok, sadece karakterli insanlar değiller nitekim olmak zorunda da değiller.
Kötü olmak bir psikolojik bozukluk değildir.
Öyle bir şey demedim zaten.
"Psikolojik bozuklukları olsa bile" dedim.
Evet öyle olabilir. Ama o kişilerden uzak kalarakda kurtulabilirsin. Yakındaysan mecburen diye sadece Merhaba merhaba okadar yani mesafe her zaman iyidir
Ayrıca psikoloğa gitmek ayıp bişey değiL
Bunu öğrenmem iyi oldu 😊
Niye kızdın ki şimdi, dalga geçmedim şaka yaptım 🙃
İşin raconu böyle zaten kötüler psikologa gitseler. Doktoru tehditi önceden farkedip müdahalede bulunabilir.
Psikoloğa gitmeden önce etrafınızdaki insanların ne kadar sağlıklı kişiler olduklarından emin olun
Ya da gittiğiniz psikoloğun 😊
Cevap
2Cevap
Bence bu insanın elinde.
Malesrf hayat ve insanlar acimasiz
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar