Kötülerin yaptığı şeylerle başa çıkmak için, iyilerin psikoloğa gitmesi gerektiği tepetaklak bir dünyada yaşıyoruz?

Sizce de öyle değil mi?
Kötülerin yaptığı şeylerle başa çıkmak için, iyilerin psikoloğa gitmesi gerektiği tepetaklak bir dünyada yaşıyoruz?
#qolokisPSorular #GeceMuhabbeti
Güncellemeler
+1 yıl
Ortaya konuyu attım lakin harbi hiç karşılıklı tartışacak enerjim yokmuş 😊 inşallah müsait bir zamanda döneceğim ))
#qolokisPunuz )))
Kötülerin yaptığı şeylerle başa çıkmak için, iyilerin psikoloğa gitmesi gerektiği tepetaklak bir dünyada yaşıyoruz?
Cevapla