Hayattan ve toplumdan kopuk yaşamak hakkında ne söyleyebilirsiniz?

Arkadaşlar hayattan kopuk yaşamak konusunu açmak istiyorum
Bir şekilde hayat bana sıkıcı geliyor bunun farklı versiyonları da var sürekli kitap okuyan çok çalışan veya kafası başka yer ile meşgul insanlar , sanal alemde takılanlar vs vs. Hayattan kopuk bir çok insan var aslında. Bu hayattan kopukluk durumundan nasıl kurtulmak gerekiyor yani şu , okuldan arkadaşlar geliyor konuşuyor çok sıkılıyorum , kimse ile oturup konusasim gelmiyor çok yavan geliyor bana her şey. Bu bir depresyon belirtisi mi , yoksa siz de böyle misiniz.

Buraya kadar okuduysanız yazın da dertleselim
Hayattan ve toplumdan kopuk yaşamak hakkında ne söyleyebilirsiniz?
Cevapla