Bu siteye porçay trolü için girmiştim, aşık olarak çıktım bu nedir böyle?

Ya bilmem bazılarınız hatırlar belki burdur ve erkan -açık şeyler- falan içeren sorular siteye bir ara istila etmişti. Arkasında porçay aboneleri olan sorular. Her neyse girdim ben de trol soru sorucam aklımca, milleti trollemek site falan hoşuma gitti kaldım burada mesaj atan abazalarla dalga falan geçiyorum. Sonra aşık oldum buradan, bildiğin aşık oldum rüyama falan girdi. Ben de amelie kafa takılıyorum, ama pis aşık oldum yani. Neyse işte nosunu aldım bunun dedim ki allak bullak oldum beni bekle kendimi toparlamam lazım. O da tamam beklerim dedi ama ben cidden aklımı yitirmişim. Öyle bir aşk mi desem saplantı mı desem, saplantı daha iyi olur.

Neyse işte son konuşmalar bekliycek misin bekliycem falan bir de benim yüzümü görmedi hiç, dedim ya amelie kafa takılıyorum. Deneyin ama sanal ilişkilerde böyle şeyler çok heyecanlı oluyor. Neyse işte ben sözü aldım bundan aramamı bekleyceğine dair, bir akşam beni sadece arkadaş olarak arayabilirsin dedi ben şok sözünü bozdu bir anda valla türkün türkten başka dostu yok neyse ben de ne diycem bir yandan şokum bir yandan da tamam bb demeye getirdim işi. Neyse sonuç olarak baya oldu üstünden, hiç konuşmadık hiiiçç. Neyse içimi döktüm rahatladım.
Güncellemeler
+1 yıl
bir de aşık olduğum velet sitenin çapkını hee, kızlar bayc bayc diye başlık atıyo
Güncellemeler
+1 yıl
sizce elden ele baycye ulaştıralım mı yoksa iletişim kurmamışım böyle kalsın mı ciddili soruyorum
Bu siteye porçay trolü için girmiştim, aşık olarak çıktım bu nedir böyle?
Cevapla