Başlıktaki bilgi siz bayanlar içinde geçerli mi ?
Peki ya erkekler, siz ne düşünüyorsunuz ?
Peki ya erkekler, siz ne düşünüyorsunuz ?
:D :D itici mi sanıyorum ki birçoğu bayılır...
Cüzdan = Bu çocuğun parası var zengin..
Telefon= Aferin markası da iyiymiş.
Anahtar = Cinsine göre ev ya da arabası var mı buna işaret.. :D
Haha ben eminim ki birçoğu bundan mutlu oluyordur :D Benim görüşüm çok KIROCA :D ben itici bulurum :D Tabi direk de etiketlemem eğer iyi ve kibar bir insansa halen değerli olabilir. Ama varoş filansa bir de tavırları fikirleri tamam tam itici direk uzaklaşırım D:
Gözümde mahallenin bıçkın delikanlısı gözümde canlandı :D Neyse kişisine bağlı diyeyim gene de :)
telefonu koysunlar ama anahtari ve cuzdani koymasinlar bence
Kışın sorun değil koymasakta olur da yazın çep olmuyor abi bir kot bir tsort çıkıyoruz evden çanta falanda olmuyor malum.Masaya koycaz tabi.Kışın mont falan derken cep sayısı arttığı için sorun yok.Bence olay tamamen mecburiyetten.Tabi artislik için yapanlar ayrı konu hepsinin g*te pıçak.
o itici bulmasın diye popişin yarısını felç edemem cüzdan baskısıyla aga bu da g..t yani can taşıyo :))
Cevap
9Cevap
kisisel esyalarin cepte kalmasi daha iyidir hava atacagiz diye unutup gidersek kuyrugu kapiya sikismis kedi gibi aglamanin bir anlami yok yani :)
Artik erkeklerinde kücük cantalati oluyor ondan alsinlar yapanlar
cüzdanı geçelimde..anahtar ve sigara bence hoş..hiç rahatsz olmm yanii:)
Cüzdan telefon ve anahtarımı masaya koymak?
Neden?
Bırak kadınları ben bile uyuz oluyorum koyanlara :D
eşim sabah çıkarken...anahtarım cüzdanım telefonum sayarken benim hoşuma gidiyor:)
Şimdiye kadar hiç önemsememiştim bunu. Ne alakaymış ki?
O 3ü de benim çantama konulduğundan öyle bir problemimiz yok.
İticilikten değilde gösterişten uzak kalmak için koymam
10 kadından 7 si ha :) Hayır bulmam koysun dikkatimi bile çekmez o benim.
kim ne anlarsa anlasın rahatsız ederse herkesin göz zevkini bozarım
Yooo bence öyle birsey yok.
hiç farkına bile varmıyorum ki itici bulayım :/
Yo bence karizmatik duruyor severim ben
tespitin çok ilginç dostum.
tum mal varligim der gibi :-) bir yonden itici...
bizde bunlara birşey beğendiremyoruz be
Senmi araştırma yaptın :)
Sağlam tespit .
sizin köyde oluyorsa demekki.
Bence değil kova burcu erkeği :):)
Evet devamını getir !
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar