Keşke Allah'tan başka bir şey isteseymişim dediğiniz anlar oluyor mu?

Ben yaparsın aşkım programını başından beri izliyorum. Zaten izlediğim tek şey birkaç ay önce de keşke daha fazla yayınlansa demiştim. Bir baktım haftada 3 kere yayınlanmaya başladı. Tabii bu çok güzel bir şey ama daha da güzel dileklerde
bulunabilirmişim.
Yine de insanın elindekilerle yetinmesi gerekir.
Yine de insanın elindekilerle yetinmesi gerekir.
- Keşke Allahtan başka bir şey isteseymişim dediğiniz anlar oluyor mu?
- Bu arada bugün var izleyin daha da çok yayınlansın
#Mireya #DuaEtmek
Keşke Allah'tan başka bir şey isteseymişim dediğiniz anlar oluyor mu?
Cevapla