
Benim sevmediğim insan yok ama olsa da Allah’a havale ederim, ihanet bana göre değil.
#Mireya #HainPlanlar

Ya o kız gumbıl daki anaise benziyor, yerim ben onu ya😊..
Pişman değilim aklım hala yapmadıklarımda der gibi bakmış☺
1) Hain olmak için üzülen değil, üzen tarafta olmak gerekir..(×hainplan)(#intikam planı)
2) Plan yapıcı olarak en iyi Allah olduğu için konuyu Allah a havele eder ve o kişiden uzaklaşırım..
3) İnsanların duyguları adil ceza vermesine hep engel olur...
Ben kime ceza kesmişsem pişman oldum, haklıyken haksız duruma düşüp yanımda hep vicdan azabı çektim..
4) Aynı zamnda beni üzenler içimde bir ukte bıraktı, bazen yapmadıklarım aklıma gelip beni uyutmuyor, sebepaiz yere morelim düşüyor sinirleniyorum,
samuray jack gibi geçmişe dönmenin ve akuyla yarım kalan savaşın bitmesi için yollar arıyorum...
Ama olmuyor...
Rabbime havale etmek en güzeli dogruya dogru..
Sunuda unutmamak gerekir.
Bazen hal öyle bir alıyor ki..
Dayanamayacak duruma geliyorsun.
Diyorsun ki icinden artık yeter..
Bizimde iyi niyetimizi biliyor karsı taraf ve bunları bildikleri için de üzerimize gelip duruyorlar.
Biliyorlar ki bu bana bir şey yapamaz edemez.
Susarız ederiz her defasında
Salagın onde gidenidir derler bize vs vs..
Rabbime yalvarıyorum artık..
Kaldıramıyorum ihanet yemekten..
Dost gibi gorünüp sinsililk yapıp akrep gibi sokmalarından..
Benim canımı yakanları düşünmekten aklımı oynatabilirim o dereceye geldim geliyorum.
Gücüm kalmadı..
Bir kere yaptım kız telefon numarasını bile değiştirdi ama pişmanım nasıl o kadar kötü olabildim diye. Sonradan deneyimlediğimde gördüm ki bu üzenler tamda üzdükleri yerlerden mutlaka üzülüyorlar. Karma diye birşey var hayatta
En son lisede sevgilimin beni aldattığını düşünüp erkekler tuvaletine numarasını yazıp altına sıcak sohbetler arıyorum yazmışdı. Sonra aldatmadığını öğrenmişdim.5 yıl geçti ama hala yaptığımı açıklayamadım😂😂😂
Cevap
36Cevap
Keşke yapacak vicdan hakkımız olsaydı. Ama olsa da kim için neye değer. Bir tık şeytan için fıkra yazmış oluruz. Sizi üzen insanlara aldanmayın, belliki onlar Allah ın sopasıyla tanışmamışlar... Kalan bir ömürlük hakkı değmicek cevherlere teslim etmeyelim. Yoksa öteki dünyada daha çok üzülürsünüz.
Hayır, plan yapmam. Gerek duymam. Belli bir süre üzülür daha sonra umursamamaya başlarım.
Ben kin tutmam kimseye plan yapmam.. Allahım sen en iyi hüküm veren ilim ihsan sahibisin sen bilirsin der bırakırım..
Beni kendinden aşırı nefret ettirdiyse, beni baya baya bile bile üzdüyse vs.. ağır olmayan ama yine de ona bir ders olacak bir şeyler yapıyorum.
bir anlik ofkeyle mahvetmek istiyorjm ama sonradan Allaha havale ediyorum oyle rezil insanlarla muhattap dahi olmamak icin
Hayır asla. O insan için bundan sonra kolumu kıpırdatmam. Zaten yaptığı yanlış hareketle kendini kötü duruma düşürmüştür.
Kindar birisiyim diyebilirim.
Böyle bir durum olduğunda ilk isim oyun stratejisi geliştirmek oluyor istemsizce.
Sanki bir satranç oyununda gibi hissediyorum. Garip bir durum, ama çok hoş.
Hain plan yapmam o an sinirlenirim sonra sinirim geçer üzen kişide biter benim için
Beni sevdiklerim üzebilir, onlarla da intikam gibi şeyler olmaz zaten.
Canimi cok yakmissa ve yaptigi sey benim en sevdiklerime ve bana zzarar verdiyse her kotulugu yaparim
Sevgilimi calan kizin sutyenini ogretmenler odasinin kapisina ustune not yapistirarak astim. Yani evet yaparim😄
Canım çok yanmışsa elbet intikam alırım hiçbir şey karşılıksız kalmaz
Herkes yaşattığını yaşamak zorunda ödeşmek adettendir.
Plan yapmama gerek yok. Çünkü o an, benden daha tehlikeli bir şeyle karşılaşamazlar😏
Kızın bakışına bak 😱 yaparım heralde kim olduğuna göre değişir
Yok. Her insan yaşattığını yaşar mottosuna inanırım.
Aklımdan kötü şeyler geçer ama uygulamam çok üzüldüysem bu bilerek yapılmışsa canını yakmak isterim ama altından kalkamıycağımı düşünürsem başlamam😄
Önce insan dostlarına sahip cikmali ki sonra üzenlere vakit ayırsın
Üzerinde plan yapacak kadar düşünüp, zaman kaybetmem..
Allah'a havale ederim zaten her insan yaşattığın yaşayacaktır..
Ben de Allah’a havale ederim de türlü işkenceler uyguladığım da oluyor meselaaa yanii zihnimdee
Gerek duymam çünkü o insan o hatayı yaptığı an hayatımdan yol almayı hak eder ve allaha havale ederim
Hayır yapmam Allah büyük der sabrederim gün gelir Allah hiç ummadığı anda silleyi bir vurur neden geldi başıma der durur😕
hayır birdahakine fırsat vermem
Bedduadan başka hiç bir şey yapmadım :)
Yaparım ama maalesef gerçekleştiremem. Icim el vermez. Onun yerine hayatımdan cikarmaya calisirim.
hayır..
çünkü bu bile değer vermektir..
Efsane planlarım var senelere dayanır.
bir guzel agzina sicarim:)
Yapılmaz yapsak ondan ne farkımız kalır
Yapmam ya salarım kendi haline
Öyle biri değilim asla yapmam
Kinci biri değilim, istesem de yapamam.
Düşündüm ama yapmadım
Hayır, Allah’a havale ediyorum
Herkez yapar ama herkez uygulayamaz..
Resim cok cazip geldi 😂
Önünden yaparım.
#devilinme
Hayır tabiki de benim planlarım çok masum
Sessizligime gömuyorum
Allahından bulsun hepsi
Yapmam Allha havale ederim
Oooo 😂 intikam benden sorulur, ağlatırım
Allaha havale ediyorum
Yaparım tabi ne hikayeler var bende
Kinci değilim plan yapmam
Allaha havale ederim Allah Daha İyi Bilir
Allah'a bırakırım.
#ƊЄRÛNÎ
Yapmam hayatımdan def ederim.
Tabiki ama gerçekleştirmedim daha hiçbirini
Tabikii fenayım bu konularda
hayır , sonra bununla yüzleşmeye yüzüm olmaz !!!
Anlık imiğine dalasım geliyor
Çok kinciyimdir ve pişman etmeden bırakmam
Yapmam. Kinci değilim.
Hayır sabrederim sabrım karşısında belasını bulur
Kimsenin yaptığını yanına bırakma demişler.
Yapmam Allah alır bir yerde
Basit birşey için yapmam
Yaparım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar