25 yaşın aslında bir yol ayrımı olduğunu ve hiçbir şeyin eskisi gibi olamayacağını, Mariya Zalovokina'nın oluşturduğu illüstrasyonlar aracılığıyla incelemeye ne dersiniz?
"Nerede hareket, orada bereket" felsefesine son verilir; birbirinizi keşfetme zamanı!
Sevgiliniz ile daha çok evcilleşirsiniz! Kalbe giden yol mideden geçer tabii, ne sandınız?
25 yaş öncesi: Annem-25 cevapsız çınlama. 25 yaş sonrası: Kızım-25 cevapsız çınlama
Erkeklerin romantikliğinin köprüyü geçene kadar olduğu gerçeği ile yüzleşirsiniz
Fastfood gençlikte keyif verir, ancak sonra fastfood'un f'sini duymak istemezsiniz
Arkadaşlarınızla buluşma günü ayarlamak, sudoku çözmekten çok daha zordur!
25 öncesi: Yarın filme gideriz, daha sonra club falan filan...
25 sonrası: Arkadaşınız der: Çarşamba ve cuma boşum, siz dersiniz: Salı ve perşembe günü bana uygun.
Rüyalarda buluşmak tabiri cuk oturur.
Eskiden arkadaşsız kalmak sıkıcı iken, 25'den sonra yalnızlığın huzur olduğunu keşfedersiniz
Ödeme günü... 25 öncesi: Sorumluluk az, para cebinizde. 25 sonrası: Sorumluluk arttı; borç var, alacak var, fatura var...
Ne dersiniz? 25 yaş altı heyecanı denilen bir şey gerçekten var mı?
Gençlik geride kalıyor haliyle. İçinizde eski şevk ve heyecan, istek kalmıyor. Gençken insanın canı gezip tozmak hayatını yaşamak ister. Yetişkinlik zamanı gelince artık ruhen ve bedenen duraklar. Herkeste olur bunlar.
Yalnızlık, arkadaşlarla buluşma ve fast food da en çok gördüm kendimi. Maaş günü ve annemin aramasına girmemek en iyisi. 😄 İlişki adınaysa hiç konuşmayayım daha iyi. 🙊😜😄 Ve rica ederim. 😊
pembeden gül kurusuna tam geçiş dönemindeki yaştayım ama çok önceden geçtim ki ben gül kurusuna daha farklı bir renk var mı bundan sonra beni bekleyen acaba?
En İyi Cevaplar