Böyle insanlara toplum olarak ihtiyaç duyuyoruz aslında. Onların böyle olmasının bizlere birçok getirisi var. Biz böyle insanları fark etmiyoruz ama kesinlikle üzerinde durulması, kıymeti bilinmesi gereken kişilerdir.
Tahmin edemeyeceğiniz kadar duygusaldırlar

Hisleriyle yani içlerinden gelen sesle hareket eden insanların 1 numaralı özelliği budur. Duygusallıkta sınır tanımazlar. Daima içinden gelen sesleri dinlediği için bu durum duygusallıklarını da tetikler. Onları hayattan bezmiş veya düşünceli bir şekilde görmeniz muhtemeldir.
Siz onlarla iletişim halindeyken bile kafalarına olmadık şeyler gelir. Genellikle bunlar duygusallıklarını tetikleyecek olaylardır. Sizin ona "Neyin var, iyi misin?" şeklinde soru sormanızı bekler. Çünkü içlerini dökme ihtiyacını derin bir şekilde hissederler.
Başkalarının dediklerine pek kulak asmazlar

Başkalarının dediği sözlerden etkilenmezler, üzülmezler. Yani duygusallıklarını tetikleyen konular daha mühim şeyler olur genelde. Melankolik takılmalarının arkasında eğlenmeyi seven, dilediği şeyi yapmayı isteyen bir insan vardır.
Bu bağlamda yaptıkları şeyler için hesap verme zorunluluğu hissetmezler. Hatta bunu hayat felsefesi haline dönüştürmüşlerdir. Yaptıkları şeyin yanlış olmadığını düşünüyorsa ve doğru olduğuna inanıyorlarsa, sonuna kadar arkasında dururlar. En ufak bir pişmanlık da duymazlar.
İlk izlenime çok önem verirler

Bu tip kişiler, insan ilişkilerine oldukça önem verirler. Kendisinin verdiği önemi karşısındakinin vermesini beklerler. Hisleriyle hareket eden insanlar, bu ilişkilerini sağlam bir şekilde tutmayı başarabilen insanlardır. İnsan ilişkilerinin en başında gelen ilk izlenime son derece önem verirler.
Eğer ilk izlenim anında karşısındaki insana ısınamamışlarsa, bir daha ısınmaları oldukça zor olur. O kişiyle bir daha görüşmeyi istemeyip kalın bir duvar örebilirler. Kolay kolay da bu duvar yıkılmaz. O yüzden bu kişilerin ilk izlenime diğer insanlardan daha fazla önem verdiğine dikkat edin.
Kalplerinin seslerini dinleyip ona göre hareket ederler

Onlar da mantık kavramının işlediğini pek söyleyemeyiz. Çünkü eğer bir şeyi gerçekten içlerinden geliyorsa yaparlar. Aksi takdirde onun mantığa göre hareket etmesini beklemek saçma olur. Birine yaklaşırken gösterdikleri tutumlar hep doğaldır. Yani kafalarında önceden kurup tasarlamamışlardır.
Önemli kararlar alırken de bu durum böyledir. Çıkarları için değil, hisleri için kararlar alırlar. Birilerine hesap verme ihtiyacı hissetmediklerini yukarıda söylemiştim. Bununla birlikte onlara istemediği bir şeyi de asla yaptıramazsınız.
Geleceği, gelecekteki planlarını sürekli düşünürler

Geçmişlerinde yüzlerini kızartacak durumlarda bulunmadıkları için vicdanları rahattır. Ancak gelecekte yaşayacağı kaygılar onu ister istemez rahatsız eder. Gelecekte yaşayabileceği durumları düşünmeden duramazlar. Hayal dünyaları oldukça geniş olup planlı bir şekilde hareket etmemektedirler.
Bu yüzden kurdukları hayallerinin çoğunu gerçekleştiremezler. Ancak hayallari gerçekleşmese bile yeni hayaller kurmaktan da kesinlikle vazgeçmezler.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Sevgilerimle...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar