Gece gece ne kadar çok şey beyninde, zihninde, duygularında, içinde... Değişik karışık düşünceler var hem de yorgunlukların var, ama ben hala uyumadım mı diyorsun sen de?
Gece uyumayan insanlar zekidir ve tatlıdırlar.
Bunun için bilim adamları tarafından yapılan yorumlar gece uyumayan insanların çok tatlı ve zeki olduğunu ifade edecek bir durum olduğunu ortaya atmışlar. Sadece sabah 5 dk daha uyumak istiyorum şekilli bir durum ortaya çıkar genellikle. Sadece bunun üzerine bir bilgi yok henüz. Söylentiler devam ediyor sebepleri bilinmiyor tabi ki.
Sen hangi gruba dahil olmak istiyorsun peki?
Şu anda bu yazıyı okuduğun için sende de bir kahraman özelliği var.
Gece uyumayan insanlar bunun herhangi bir sebebi olmadığı yönünde konuşmuş.
Çünkü tamamen içsel eğilim doğrultusunda hareket ediyor oldukları tespit edilmiş. Geceler gündüz gündüzler gece olur bazen. Ne var ki biz iyiyiz, biz güzeliz, biz beraberiz manen ve gönülden tek fark uykularımız olsun...
Sevgiyle;
Uzun gecelere, aşkla,sağlıkla, tutkuyla, heyecan ve sağlıkla...
uyuyamıyorum ama kahraman olduğumu düşünmüyorum -_- sebebi en ufak seste bile uyanmam ve en ufak ses ve ışık olsa dahi uyumayı başaramamam -_- uyku problemim var :/
bir yerde uyku süresi olarak 3 ve üçün katı saatler iyidir diye duydum :/ uyku 3 saatlik periyotlar halinde miymiş neymiş :D 7 saat uyuyan güzel uyanamaz ama 6 saat uyuyan güzel uyanır :D çünkü periyotu tamamlamış ama diğeri yeni bir uyku periyotunun ortasına gelmek üzere :D konuyla alakası yok ama öylesine yazayım dedim :/ belki birinin işine yarar :/
Tam böyle tatlı bir uyku bastırıyor oturduğum yerde uyuyorum tv karşısında esniyorum iyi geceler diyerek yatağıma gidiyorum az önceki esneyen ben değilim sanki uyumak için bir sağ bir sol yapıyorum yastık ile güreş tutuyorum
En İyi Cevaplar