Bu bencede iyi bir insan olmanın, hayatımıza getirdiği güzellikleri anlatmak isterim.
İnsanların yüzünü güldürürsün

Çevrendeki insanlar, iyi biri olduğunuzu bildiği için daha rahat davranırlar. Kimisi art niyetle yaklaşsa da, iyi insanlar daha çok olur çevrende. Ve en önemlisi, sizinle daha mutlu oluyorlar. Onlar mutlu olunca, siz de mutlu oluyorsunuz.
Güvenilir birisi olursun

Güven vermek, güvenilir olmak en güzel hissiyatlardandır. İnsanların dertlerini anlatmaları, sırlarını paylaşmaları ve dahi, size güvenmeleri ne kadar iyi bir insan olduğunuzun kanıtıdır.
Sevginin değerini bilirsin

Sevmek veya sevilmek... Kim istemez ki bu ikiliyi? Kastettiğim gönül işleri değil, ondan ziyade çevren tarafından sevilmek. İnsanlar seni görünce, gözlerinde güllerin açması kimin hoşuna gitmez? En küçük detay bile mutlu olmanıza sebeptir. İyi insan sevginin değerini bilir, bu yüzden en küçük şeyle bile mutlu olabilir.
Vicdanı rahat olur

Resimde de yazdığı gibi, vicdanı rahat olmayanın huzuru olur mu? Bence olmaz. Kalp kırmadan, senin yüzünden birinin gözlerinin dolmadığını bilmek, hiçbir hüzne sebep olmamak, ne güzel şeyler değil mi? Günün sonunda, kendi amellerimizin muhasebesini yapıyorken, vicdanımız rahatsa, ve rahatça başımızı yastığa koymak, en büyük mutluluğa sebep değil midir?
Belki bana katılacaksınız, belki katılmayacaksınız. Yine de vaktinizi ayırıp bence'mi okuduğunuz için teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
iyi insanlar hayatta hep kazanır
En çok onlar üzülür, lakin sonunda hep onlar kazanır. Doğru ;)
ADamsın lan sen
estagfirullah kardesim
yoo öylesin
tamam len anladik :D
Güzel olmuş