Sessiz ve sakin bir yapıya sahip olmak aslında iyidir fakat bazen bunun dezavantajlarını da yaşamaktadırlar. Burada sessiz ve sakin yapıdan kastettiğim şeyi karakter bazında ele alıyorum. Kişi kendini bildi bileli eğer böyleyse, çevresinde sıklıkla karşılacağı bazı olaylar da kaçınılmaz olacaktır.
Aşk ilişkisinde ilk adımı atmakta zorlanırlar

Böyle insanlar sessiz bir yapıya sahip olduklarından beraberinde çekingenlik de peşlerinden gelir. Bir kişiden çok hoşlanmışsa bunu karşındakine kolay kolay söyleyemezler. Yani içindeki aşkı kalplerine gömerler. Hatta ileride o kişinin sevgilisini veya hoşlandığı kişiyi yanında göreceklerini bilseler bile yine cesaret edemezler. Gifteki durumla karşılaştıkları zaman büyük bir hayal kırıklığına uğrarlar. Ancak içlerinde sevgi hemen bitmez. Bu insanlara karşı tarafın ilk adımı gerekiyor yoksa bir ömür boyu bir araya gelemeyebilirsiniz.
Yeni tanıştığı insanlarla kolaylıkla arkadaşlık kuramazlar

Sessiz insanların yeri geldiğinde konuşma özellikleri oldukça gelişmiştir. Dolayısıyla girdikleri her ortama ayak uyduramazlar. Çevresindeki çoğu insan da onun hakkında yeterince bilgiye sahip olmayabilirler. Çünkü sessiz olan insan her şeyi anlatmayı tercih etmez.
Ancak zamanla artık o ortamın bir parçası olduğunu çevreye kabul ettirir. Yani kendisinin böyle olduğunu ve daima da böyle kalacağının mesajını verir. Çevresinde iyi arkadaşlıkları olur ama çoğu kişiyle de merhabalaşmaktan öteye maalesef gidemezler.
Sessizliği yeğlediği için akıllarından geçenleri iç dünyalarında ele alırlar

Düşüncelerini kolayca ifade edemediklerinden kafasındaki olayları düşünerek çözmeye çalışırlar. Hatta o kadar çok düşünürler ki günlük hayatta sessizce düşündükleri şeylerin miktarı konuşmalarından daha fazla olur. Yani çok düşünüp az konuşurlar. Böyle yaptıkları için iç dünyaları son derece gelişmiştir. Bir başka deyişle manevi yönü güçlü insanlardır.
Öte yandan yanlış anlaşılmaktan korktukları için de düşünme yolunu tercih ederler. Sessiz yapıya sahip olan insanların alıngan olma özellikleri de ağır basar. Bu yüzden kendisine yapılmasını istemediği şeyi başkasına yapmayı asla istemezler. Bu konuda son derece dikkatlidirler.
Kendilerine haksızlık yapıldığını düşünüyorlarsa sessiz kalmaktan vazgeçip haklarını savunurlar

Kesinlikle pısırık insanlar değilerdir. Damarlarına basıldıklarını hissettikleri an kendilerini sonuna kadar savunurlar. Sessiz oldukları konular ilişkilerini geliştirmeye yönelik olanlardadır. Yani başlarına gelen olumsuz durumlarda sakin olamayabilirler. Bir de böyle insanlar sinirlendi mi tam sinirlenirler. O yüzden size tavsiyem, sessiz duran insanları kızdırmamaya gayret edin. Sonra gerçekten onlara haksızlık yaptığınıza ya da onları kızdırdığınıza pişman olabilirsiniz. :D
Kimseden beklentileri yoktur

İşte bu en önemli madde. Her insan gibi kendi gelecekleri için kendi çıkar lambasına uyacak şekilde hedefler kurup planlar. Fakat kesinlikle başkalarından bir şey istemezler. Mesela arkadaşı borç para istese seve seve verir ama kendisi ihtiyacı olduğunda arkadaşından istemez. Mümkünse kendine düşen her işi tek başlarına yapmak isterler.
İşlerini yalnız başına yaparlarsa minnet edeceği bir durum da olmayacağından kendilerini oldukça huzurlu hissederler. Böyle yapmaları da son derece doğal bulmaktayım. Çünkü benim de bu yönüm ağır basıyor. :)
Okuduğunuz için teşekkürler.
Sevgilerimle...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar