Erkeklerin yakışıklısı ve tipsizi var da, kızların güzeli, çirkini yok mu? Tabi ki var.
Hiç çekinmeden 5 kg ağırlığında ki makyaj malzemesini yüzlerine sürebilirler

Kusurlarını bu şekilde kapatmaya çalışırlar, ama kapatamazlar. Güzel görünmek için makyajı abartıp dururlar ama nafile. Daha kötü bir görünüm alırlar.
Akşama kadar bir sürü fotoğraf çekinirler, filtre yaparlar fotoğraflara. Ama yok! Oda iflah etmez

Sosyal medyaya attıkları her fotoğraf muhakkak filtrelidir. Geçenler de kuzenim bir fotoğraf attı, bende telefon açıp resim de ki kız kim dedim. Söylemese o olduğunu anlamayacağım. Öyle bir efect yapıyorlar ki artık resimdekinin cinsiyetini anlamak bile güç oluyor.
Tek başına bir yere gitmezler. Ayşe wc ye gidiyorsa, Fatma'da gider, gitmek zorundadır

Hiç yalnız bir yerlere gitmezler. Fazla arkadaş çevreleri yoktur. Her gittikleri yerlere arkadaşları ile giderler. Yalnız gidemezler kolay, kolay.
Öz güvenleri hakkı rahmetine kavuşmuştur

Ölmüştür öz güvenleri. Sürekli akıllarında ben çirkinim, beni kimse beğenmez, beni kimse sevmez, vs gibi düşünceler vardır. O yüzden de tek başına bir yere gidemezler işte. Utanır, çekinirler.
Sevgiliyi sosyal medyadan bulurlar. Hatta evlenip, yazıcıdan çocuklarını çıkaranlar da vardır

Reel hayat da sevgili bulamazlar, düşünceleri böyledir. Öz güvenleri de olmadığı için sadece telefon da konuşabilecekleri bir sevgili ararlar. Hatta karı, koca bile olurlar, evlenirler. Çocukları yazıcı yardımı ile dünyaya gelir. Kimin evinde yazıcı var ise bebek onda kalır, vekalet ondadır.
En güzel, en mutlu günler sizin olsun...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
aslında çirkinlik yoktur bakımsızlık vardır
Yani ben