Hiç kimsenin ön yargı falan demesini istemiyorum çünkü yeterince akrep kadınını uzun süre tanıdım ve hepsini gözlemlerimle kanıtladığıma inanıyorum. Hadi akrep kadınlarını tanıyalım.
Aşırı alıngan, tripli, somurtkan

En ummadık şeye alınırlar. Siz başka bir şeyden bahsedersiniz o isminin baş harfi cümlenizde geçtiği için alınır, trip atar, durup dururken saatlerce somurtur. Hayattan soğutur adeta. "Yeteeeeeer" diyerek bağırıp kaçmak istersiniz.
Gizli kibir, ilgi manyağı

Onlar bu konuda çok sinsidir. Sürekli size kendimi beğenmiyorum diyebilir. Fakat aman dikkat amaç sizin ona iltifat etmenizi sağlamaktır. Bu burcun çoğu kadını güzel değildir de. Buna rağmen gizli bir kibirleri vardır. Televizyon önünde gördüklerimizden güzel olanlar vardır bu her burç için geçerli olabilir, istisnalar çıkabilir. Fakat internette çekici yazılmasının sebebi onlarca kötü özelliğinin yanında bir övgü noktası göstermektir. Benim yakın çevremde beğendiğim bir akrep kadını hiç olmadı. Egoları incinecek ama bunun yanında itici bulduğumu da eklemeliyim.
Her şeyi tekrar anlatmak zorundasınız!

Siz bir espri yaparsınız o başka yerlere dalmıştır o sırada. Genelde hep uzaklara dalmış bir hali vardır zaten. Herkes güler ne oldu anlamadım demeye başlar tekrar anlatırken bütün keyfiniz kaçar.
Sürekli şikayet eder, memnuniyetsizdir
Ne olursa olsun şikayet edecek bir şey bulur. Sürekli şikayet eder. Çözüm bulmayı asla düşünmez. Kendisi sürekli şikayet etsin çevresindekiler de onun sorunlarını çözecek fikirleri bulsunlar ister.
Çabuk sinirlenirler, hatalarını kabul etmezler

Olur olmadık şeylere sinirlenirler. Nerede kimle oldukları fark etmez bağırıp çağırabilirler. Fazla sinirlenmesi yüzünden bir şey demek için defalarca düşünürsünüz. Şikayetlerinizi söylediğinizde ise direkt reddederler çünkü diğer maddelerden birinde bahsettiğim gizli kibirle kendilerini asla olamayacakları bir şey olan mükemmel insan sanırlar. Akrep kadınlarına dev aynası değil boy aynası öneriyorum!
Kendinizi dürüstçe sorgularsanız hepsinin sizde olan özellikler olduğunu göreceksiniz. Hatalarınızı kabullenin ve düzeltmeye çalışın. Çevrenizdeki hiçbir kimse bunlara katlanmak zorunda değil.
Bence'mi okuduğunuz için teşekkürler :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar