Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Bulundukları ortamda huzur yerine boyna kaos yaratmaları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Genelde bu kişiler bulundukları ortamda huzur vermek yerine kaos yaratmak için ellerinden gelenleri yaparlar..

Rekabet yarışlarından hoşlanmaları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Sürekli bir rekabet arayışı içinde olurlar genelde. Birisi bir şey söylediğinde ya da yaptığında hemen kendileri ile kıyaslayıp rekabet ortamı yaratmaya çalışırlar..

Sizleri taşıyamıyor olmaları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Genelde karşısındaki kişileri taşıyamazlar, özellikle de sevgililerini taşımakta zorluk çekerler. Ergen tavırları yüzünden karşısındaki kişiler kendilerini taşıyamadıklarını düşünürler..

Ağızlarından çıkan sözlerin kontrollerini sağlamakta güçlük çekiyor olmaları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Bazen hormonlarının verdiği yetkiye dayanarak birden ağızlarından saçma sapan sözcükler çıkar, kontrol edemezler kendilerini. Sonuç oldukça kötü olur.. :)

Çoğu işlerinde kaş yapayım derken göz çıkarmaları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Genelde iyi niyetle bir şey yapayım derken durumu daha da saçma bir hale sokarlar. Kimsenin işin içinden çıkamayacağı boyutlara taşırlar..

Her olay ve durum karşısında ego kasmaları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Her söylenen güzel sözü kendilerine alarak her şeye kendilerini katarlar. Bu şekilde ego kasıp kendilerini tatmin ederler..

Sorumluluklarının hayatları boyunca farkında olamamaları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Genelde ciddi konularda asla sorumluluk almak istemezler. Ciddi durum karşısında hemen geri vitese takarak uzaklaşırlar..

Kendilerini ispat etmek için sürekli göz önünde ve popüler olma çabaları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Kendilerini ispatlamak için salak saçma hareketlerde bulunurlar. Dışarıdan bakıldığında çok saçma olduğunu bilmezler onlara göre çok havalı şeyler yaptıklarını zannederler.. :D

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!

Ergenlikten Çıkamamış İnsanların Aşırı Saçma ve Anlamsız Davranışları!
Cevapla