Çocukluğumuzda yaptığımız bazı davranışlar vardır. Bu davranışları belli bir yaştan sonra yapamayız. Bunlara örnek olarak;
Amcalara pipi göstermek!

Genelde böyle bir dalga vardır. Hadi oğlum amcalara pipini göster derler. E tabi bunu çocuklara yaptırabilirler. Hatta bazı çocuklar aldırış etmeden herkesin içinde pipisini inceler. :D İlerleyen yaşlarda yapıldığını düşünsenize karşınızda koskoca adam töbest :D :D İmkansız :D
Bayramda şeker toplamak!

Bayramlarda her çocuk şeker toplamıştır. Her bayram minnoşlar gelir şeker isterler. Kendinizi bayramda kapı kapı şeker toplarken düşünebiliyor musunuz ? Ben düşünemedim şahsen.. :D
İstenilen bir şey için ağlamak!

Çocuklar genelde istedikleri bir şeyi elde edene kadar ağlarlar. Markette falan istediği olmazsa çıkana kadar zırlarlar. Etrafınızda annesi oyuncak almıyor diye ağlayan 20-30 yaşında insanlar düşünün. :D Ne kadar saçma olurdu değil mi ? :)
Herkesin içinde gaz çıkarmak!

Genelde çocuklar hatta bebekler insanların içinde bilinçsiz bir şekilde gaz çıkarabilirler. Bu durumda etraftakiler gülerler. Ancak bunu büyük birisi yaptığında yapan kişi utanır diğer kişiler gülüp gülmemek arasında kalırlar çok anlamsız bir sessizlik olur. :D Bunu yapacak kadar rahat kişiler vardır ama belki.. :)
Dolaplara saklanmak!

Çocuklar genelde oyun oynarken ya da canları sıkıldığında dolaplara girerler. Onlar için güzel bir durumdur bu. Peki ya yetişkin birisi bir anda kalkıp dolaplara girmeye başlarsa ne olur ? Ya da siz bunu yaptığınızı düşünün. Yapabilir misiniz ? Sanmıyorum.. :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar