Bazı insanlar rahat ve kolayca duygularını belli ederken, bazıları için, yani bizim için, bu dünyanın en zor şeyi olsa gerek. Bu imkansızlığın bize beraberinde getirdiği sorunlara birlikte göz atalım!
Yoğun duygu trafiği

Hüzün, sevinç, mutluluk, kıskançlık gibi bir çok duyguyu daha içimizde yaşarız. Bunu istemsizce yapıyoruz, duygularımızı dışa vurmak ferhatın aslı için dağları delmesi gibi imkansız.
Yanlış anlaşılmalar kaçınılmaz

Örnek verecek olursam; Doğum gününüz var, sevdiğiniz ve sizi çok seven, değer veren biri size hediye almış, seviniyorsunuz ama sadece teşekkür edebiliyorsunuz. Ne kadar mutlu olsanız da bunu bir türlü karşınızdaki insana belli edemiyorsunuz, sadece içinizde yaşıyorsunuz bu duyguyu. Karşınızdaki insan sizi iyi tanımayan biri ise, bunu yanlış anlayacaktır ve hediyesinin sizin için önemsiz olduğunu düşünecektir.
Yalnız kaldığımız vakit içimizi boşaltırız

Kimseciklerin olmadığı yerlerde, genellikle gece, odamızda içimizi boşaltırız ve rahatlarız. Bu boşaltma genellikle ağlamakla olur. O kadar duyguyu içine at at nereye kadar? Bizimki de can...
Biz eşittir ifadesiz surat

Üzüntü, öfke, kıskançlık... bu duyguları hissetsek bile yüzümüzde sürekli aynı ifade ile takılırız, ve o ifade hiçbir zaman değişmez. Aslına bakacak olursak bu yönümüz belki de pozitif olan tek yönümüzdür, sonuçta kimse düşmanlarını sevindirmek istemez, değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar