Bizim İçin En İmkansız Şey: Duygularımızı Belli Etmek!

Bazı insanlar rahat ve kolayca duygularını belli ederken, bazıları için, yani bizim için, bu dünyanın en zor şeyi olsa gerek. Bu imkansızlığın bize beraberinde getirdiği sorunlara birlikte göz atalım!

Yoğun duygu trafiği

Bizim İçin En İmkansız Şey: Duygularımızı Belli Etmek!

Hüzün, sevinç, mutluluk, kıskançlık gibi bir çok duyguyu daha içimizde yaşarız. Bunu istemsizce yapıyoruz, duygularımızı dışa vurmak ferhatın aslı için dağları delmesi gibi imkansız.

Yanlış anlaşılmalar kaçınılmaz

Bizim İçin En İmkansız Şey: Duygularımızı Belli Etmek!

Örnek verecek olursam; Doğum gününüz var, sevdiğiniz ve sizi çok seven, değer veren biri size hediye almış, seviniyorsunuz ama sadece teşekkür edebiliyorsunuz. Ne kadar mutlu olsanız da bunu bir türlü karşınızdaki insana belli edemiyorsunuz, sadece içinizde yaşıyorsunuz bu duyguyu. Karşınızdaki insan sizi iyi tanımayan biri ise, bunu yanlış anlayacaktır ve hediyesinin sizin için önemsiz olduğunu düşünecektir.

Yalnız kaldığımız vakit içimizi boşaltırız

Bizim İçin En İmkansız Şey: Duygularımızı Belli Etmek!

Kimseciklerin olmadığı yerlerde, genellikle gece, odamızda içimizi boşaltırız ve rahatlarız. Bu boşaltma genellikle ağlamakla olur. O kadar duyguyu içine at at nereye kadar? Bizimki de can...

Biz eşittir ifadesiz surat

Bizim İçin En İmkansız Şey: Duygularımızı Belli Etmek!

Üzüntü, öfke, kıskançlık... bu duyguları hissetsek bile yüzümüzde sürekli aynı ifade ile takılırız, ve o ifade hiçbir zaman değişmez. Aslına bakacak olursak bu yönümüz belki de pozitif olan tek yönümüzdür, sonuçta kimse düşmanlarını sevindirmek istemez, değil mi?

Bizim İçin En İmkansız Şey: Duygularımızı Belli Etmek!
Cevapla