Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı

Başlıktan da anlayacağınız üzere neden böyle bir başlık tercih ettiğimi anlayacaksınız. Hatalarım olabilir lütfen bunu yorumlarda çekinmeden belirtebilirsiniz.

Kardeşim bana göre bir canavar, neden mi böyle düşünüyorum?

Çocukların yetişmesinde en önemli faktör ailedir. Bende ablasıyım. Ona çok yumuşak davrandığımız için böyle belkide bilemiyorum.

Her şeyi ister istediği olmazsa da ortalığı yıkardı. Hala da öyle... Evden ayrıldığımda annem ne gibi bir hata yaptığını anlamıştı. Pişman olmuştu. Ben onu uyarmama rağmen o sadece çocuk ne yapabilir ki diye beni suçlardı. Neler yaptığına bir bakalım.

1) Bilgisayar sorunu

Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı

Evet.. En başta bu sorun var. Diyeceksiniz ki sırf bu yüzden mi kardeşinden nefret ediyorsun? Sabırla okumaya devam edin lütfen.

Biz de bilmiyorduk böyle olacağını. Ben de bilgisayarda vakit geçirmekten zevk alan biriyim. Oyun oynamak, sevgilimle vakit geçirmek, sesini duymak, mutlu olmak. Sevgilim uzakta oturuyor. Bunları sadece maksimum 2 saatte gerçekleştirebiliyorum. Çok mutluydum ama şimdi...

Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı
Masaüstü bilgisayarımız çöktü. Kardeşime bilgisayar artık dayanamamıştı ( Küçükken 2 kere sinirden ekranını patlattı) Bu yüzden pc yi paylaşıyordum onunla. "Abla n'olur oyniyim" diye yalvarıyordu, dayanamadım verdim, ne olabilirdi ki?

Bilgisayarımı benden aldı. Evet. Bunu küçücük bir çocuk yaptı. Sen büyük değil misin? diyeceksiniz. Büyüğüm evet ama laf dinlemiyor :) İstediği olmayınca bağırıyor. Sırf sesini duymamak için annem hiç bir şey demedi. Bırak kızım oynasın. Aman sesini duymayalım oynasın. Sen kazık kadar oldun ne oyunu... Böyle böyle zaman geçti, n'oldu? Bağımlı oldu :) Pc siz yaşayamaz oldu :)

2) Kardeşim mi sevgilim mi?

Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı
En mantıklı seçimimi yaptığımı düşünüyorum. Sevgilimi seçtim. Ailem pek onu sevmez ama bu haksız olduğunu göstermez. Ailemin hatası büyük. Sevgilimi bir kere bile dinlemediler :) Ama ciddi düşündüğümüz için saygıyla karşıladılar, özellikle de babam babacığım sağolsun.. Tek anlayan oydu beni :)

Sevgilim uzakta oturuyor biliyorsunuz. Vakit geçirmek istiyoruz haliyle. Evde 1 laptop var. Gece 10 da anca laptopu alır hale geldim :) Sevgilim haliyle bize haksızlık yapıldığını düşünüyordu. Kaç kere kardeşimle kavga ettiler. En sonunda benden uzak Allah'a yakın olsun dedi. Kardeşim anlamıyordu çünkü... Nazikçe konuşmayla bile anlamıyor :) Bağırınca da anlamıyor...

Neyse anlatıyorum. Kardeşim sabah kalkar I padde oyalanır, sonra laptopa geçer ve hiç kalkmaz Yemek zamanı gelince, ya da tuvaleti gelince I padi alır vakit geçirirdi. Tuvaletini yaparken I padde video izlemek nedir? Aile ekonomisine zarar arkadaş? İş yerlerine verilen internet kapasitesine sahibiz sırf biraz rahat edelim diye, ciddi söylüyorum. 5 günde kotayı dolduruyor, haliyle internet yavaşlıyor, deliye dönüyor. Küfür ediyor internete nasıl oynicam ben diye deliye dönüyor. Laptopa vuruyor. 3 kere laptopun hardisk i yandı :) Sonumuz hayrola..

3) Haksız bir de dil pabuç kadar.

Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı
Haklı olduğunuz halde öyle karı gibi konuşur ki haksız durumuna düşersiniz hata yaptığınızı düşünürsünüz. Pes dersiniz.

4) Kendini düşünür ailesini sömürür.

Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı
Bencildir. Sabah bakkala gidip ekmek almaktan acizdir. Çünkü rahatlığa alışmıştır. Ablam gitsin off der. Çocuk kepek ekmeği almayı bilmiyor yazık...

Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı

Birkaç sene daha dayandım ve kurtuldum ayrı eve taşındık sevgilimle annem pek rahat edemese de annemi sürekli arar evlerine gelirim. Sevgilim de çok anlayışlıdır istediğimi yapar sağolsun. Rahat ettim sayesinde birlikte. Bir aileymişiz gibi yaşıyoruz. Evimiz küçük tabi ki ama ses yok, gürültü yok, sevgi var, aşk var... Tek masaüstü bilgisayarımız var, anlaşıyoruz gayet. İkimizde LOL oyuncusuyuz ve ileride profesyonel oyuncu olmayı hedefliyoruz. Bot pre olarak :)

Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı

Çok mutluyum huzurluyum. Ama kardeşim hala aileme yük olmaya devam ediyor. Siz siz olun çocuğunuzu rahata alıştırmayın. İleride böyle bir canavara dönüşebilir. Melek yüzlü şeytana... İnanın ki anlattıklarım doğrudur kesindir. Kardeşimi sevmeye çalıştım kaç senedir ama sevemedim. Bana bu küçük yaşında yaptırdıklarına aklım şaştı. Bizdeydi hata . Annemle bende. Çok üstüne düştük daha çocuk gözüyle baktık.

Çocuğunuza yaşı geldiğinde bu gözle bakmayın. Daha sert olmayı ihmal etmeyin. Yoksa karakteri kötü şekillenir. Şeytana dönüşür. Bencil insanları kullanan bir şeytana...

İçim o kadar dolu ki bu sadece bir kısmı.. Dahasını anlatacağım.

Sevgiler

Orianna0..

Kardeşim Yalnızca Çocuk Değildi Bilgisayar Bağımlısı Bir Şeytandı
Cevapla