İnsan Ne İle Yaşar? Ben Sordum @BirazAgresif Neler Söyledi?

Bayanlar ve baylar merdivenden kayanlar🙂 Merhaba
Uzun zamandır yazmak istediğim bir bence serisi vardı, senelerimi geçirdiğim bu sitede... Artık röportaj yapmak istiyorum değer verdiğim üyelerle. Ve bu serimizin ilk konuğu @BirazAgresif oldu. 🙂

Sana 9 soru soracağım. Ve akışa göre sorudan soru da doğabilir.
Şimdi ilk soruyla başlıyorum.

Hani hep derler ya "bu çocuk büyüyünce çok can yakacak" diye... Sen aşkta can yakan mı oldun canı yanan mı?

İnsan Ne İle Yaşar? Ben Sordum @BirazAgresif Neler Söyledi?

Genelde can yakan oldum 😬😄

Uuuu 🙂Evinde en çok sevdiğin eşyalardan birini söyler misin?

Şu an tavana bakmış düşünüyorum ne desem ki😂Yakın arkadaşımın doğum günümde hediye aldığı bir kupa bardağım var sanırım o.

-Peki🙂 güzel günlerde kullanmanı diliyorum o bardağı.

Teşekkür ederim.

3. Soru: Gündemi takip eder misin? Her akşam mutlaka haber seyreder misin mesela?

Mutlaka her gün gündemi televizyondan olmasa bile sosyal medya üzerinden takip ederim.

- 🙂 Devam ediyorum.

Senin için "bakımlı erkek/kadın" tam olarak ne demek?

Mesela kimi makyaj yapan kadına bakımlı der kimi de makyajsız kadına. Kimi sakal bırakanı bakımlı bulur kimi de tıraş olanı... Senin için bakımlı dediğin insan nasıl olmalı?

Bu soruya şöyle bir örnek vermek istiyorum. Ter kokmayan, tıraşını olan bir adam ya da kaşlarını düzenli alan bir kadın benim gözümde bakımlıdır.
Yani özetle kişisel hijyenine dikkat etmesi, o insana bakımlı diyebilmem için yeterlidir.

🙂Diğer sorumuz geliyor o zaman

Yurtiçi/ yurt dışı seyahatlerin oldu mu? Olduysa hepsini yazabilirsin.

Türkiye'de toplam 14 il gezdim, hepsinde en az 2 gün konakladım.

Yurt dışı olarak çocukken Suriye'ye gitmiştim. İlk yurt dışı seyahatim Suriye olmuştu. Haricinde iş sebebiyle Irak, Azerbaycan ve Gürcistan gibi ülkelerde uzun aylar kaldım

14 il demişken bu illerin içinde bana en beğendiğini söyle desem🙂

Mardin'in Midyat ilçesi özellik çok hoşuma gitmişti. Oradaki kiliseler, eski tarihi konaklar, bölgenin kendine has yemekleri, insanların misafirperverliği çok iyiydi.

Mardin/Midyat
Mardin/Midyat

Evet ben de gitmiştim oraya. Oradaki havanın kokusu bile insana başka bir huzur veriyor.

Kesinlikle😊

Diğer sorumuz 🙂

Seni sen yapan bir özelliğini anlatır mısın bize... Mesela sahiden kullanıcı adın gibi agresif misin?

Çok dobra bir insanım. Kendini insanlara sevdirme amacı olmayan, daima hakikati konuşan bir yapım var. Beni de çevreme sevdiren, farklı kılan özelliğim bu

İnsanlara tepeden bakan, egolu tavırlar sergileyen, yaşının veya kalıbının insanı olmayan, özetle insan gibi görünen ama insanlıktan nasip almamış her insana karşı biraz agresifim.

Onun dışında gayet sıcak kanlı, güler yüzlü biriyim. Sadece toplumda sevmediğim tipte insanlar var. Agresiflik özelliğimi onları terbiye edip şoklamak için kullanıyorum.😊

Uuu harika bir cevap oldu 🙂

Diğer sorumuz

Sanata ilgin var mı? Hangi sanat dalını daha çok seviyorsun? Resim/ müzik/edebiyat/ dans...

Evet, ilgi duyduğum sanat dalları var. Müzik ve sinema özellikle 😊

Güzel 🙂

Son sorumuzdan önceki soruya geçiyorum.

Evcil hayvanın var mı? Daha önce hiç hayvan besledin mi?

Evcil hayvanım şu an yok, yakın zamanda kedi sahiplenmeyi düşünüyorum.

Daha önce pek evcilleştiremediğim Pitbull cinsi bir köpeğim vardı. Çevremdeki insanlar saldırgan bir yapısı olması nedeniyle rahatsız olup korktuğu için bir arkadaşıma vermek zorunda kaldım.

İnsan Ne İle Yaşar? Ben Sordum @BirazAgresif Neler Söyledi?

Oooo pitbull gerçekten tehlikeli ve zor bir cins.

Geleceğin kedi sahibi değerli KS üyesi @BirazAgresif bu keyifli röportajı seninle yapmak çok güzeldi. Kıymetli zamanını bana ayırdığın için teşekkür ediyorum. 🙂

Gelelim röportajımızın konseptine ismini veren son sorumuza. Tolstoy'dan bir soru. İnsan ne ile yaşar sence? Şimdi içinde bulunduğumuz çağda hep bir "eskiye özlem" var. Halbuki bu çağın insanları "eski toprak" denilen büyüklerimizden daha fazla olanağa sahipken niye eskiye özlem duyuluyor?

İnsan sadece; yediği, içtiği, okuduğu, dinlediği şeylerle mi yaşar sence?

Çocukluğumdan örnek vermek gerekirse insanlar o yıllarda daha sıcak, daha masum ve samimiydi. Basit bir örnekle, evimize misafir geldiği zaman herkes sohbet eder, dikkatle birbirini dinlerdi...

Şimdi dikkat ediyorum da, kimse kimseyi pek dinlemiyor bile. Herkesin elinde bir telefon, meşguliyetler farklı.

Olanakların fazla olması bizi kendi kültürümüzden, ahlaki değerlerimizden uzaklaştırdı. Daha kısıtlı imkanlarla yaşamak, eskiden olan o gerçek samimiyeti yaşamak isterdim

Kimsenin kimseyi sevmediği, her şeyin çıkar ve menfaat üzerine kurulu olduğu bu geniş olanaklı çağda yaşamak bana göre olmasa da, frekansa ayak uydurmak zorundayım bende diğer benim gibi düşünen bir çok insan gibi

Verdiğin cevaplar için çok teşekkür ediyorum çok keyif aldım bu röportajdan🙂

Benim için bir ilk oldu. İlk defa röportaj yapmış oldum. Sorular güzeldi, çok keyifliydi. Ben teşekkür ederim, serinin devamında diğer üye arkadaşlarımızla yaptığın röportajları da takip etmeye çalışacağım. Şimdiden kalemine sağlık diyorum...

Teşekkürler 🙂

Ben teşekkür ederim ✌️😊

Rica ederim 🙂

Buraya kadar okuyan herkese teşekkürler. Dikkat edin bir gün sizin de kapınızı tıklatıp röportaj teklifiyle gelebilirim.🙂 her daim sağlıkla ve huzurla kalın; görüşmek dileğiyle 🙂❤️

İnsan Ne İle Yaşar? Ben Sordum @BirazAgresif Neler Söyledi?
Cevapla