Merhabalar KScanlar, bu Bence harika röportaj ve bol tavsiye içerir. Başlamadan önce katkılarından dolayı @VişneliBrowni_ hanımefendiye teşekkürlerimi sunuyorum. Hazırsanız başlayalım!
1. Kendini tanıma

Kişisel gelişimine önem veren insanlar öncelikle kendilerini tanımak ve anlamak için zaman ayırırlar. Kendi duyguları, düşünceleri ve davranışları hakkında farkındalık sahibi olmak için çaba gösterirler.
2. Hedef belirleme

Kişisel gelişimi için hedef belirlemek önemlidir. Bu nedenle, kişisel gelişimine önem veren insanlar kendilerine uygun hedefler belirlerler. Bu hedefler sayesinde kendilerini geliştirebilirler ve ilerlemelerini takip edebilirler.
3. Okuma alışkanlığı

Kişisel gelişimine önem veren insanlar genellikle okuma alışkanlığına sahiptirler. Kendilerini geliştirmek ve öğrenmek için kitaplar okurlar.
4. Öğrenmeye açık olmak

Kişisel gelişimine önem veren insanlar öğrenmeye her zaman açıktırlar. Çevrelerindeki insanlardan, deneyimlerinden ve hayatın kendisinden öğrenmek için çaba gösterirler.
5. Kendini motive etme

Kişisel gelişimine önem veren insanlar kendilerini motive edebilirler. Kendi hedeflerine ulaşmak için kendilerini teşvik eder ve istekli olurlar.
6. Değişime açık olmak

Kişisel gelişimine önem veren insanlar değişime açıktırlar. Kendilerini geliştirmek için yeni şeyler denemekten korkmazlar ve farklı bir bakış açısı kazanmak için çaba gösterirler.
@VişneliBrowni_ ile Röportaj

Kişisel gelişimine önem veriyor musun?
@VişneliBrowni_ : Kişisel gelişimime her şeyden daha çok önem verdiğim doğrudur. Kendimi seviyorum ve zaten kendini seven bir insan da kişisel gelişimine önem verir. Öğrenmeye açıktır ve keşfetmek ister. Kişisel gelişim illa bu tür kitaplar okumakla olmaz.
Kendini geliştirmenin en iyi yolu olgunlaşmaktır. Elbette yaş olarak olgunlaşmaktan bahsetmiyorum. Bazen çok genç yaşta bir birey bile yaşı olgun olan bir insandan kişisel anlamda daha gelişmiş olabiliyor.
Bu yolda kendini nasıl motive ediyorsun?
@VişneliBrowni_ : Kendimi motive etmenin en iyi yolu çevremdeki insanları gözlemlemek. "Bu insan bunu başarabiliyorsa ben neden yapmıyorum?" diye düşünüyorum ve bu beni daha çok yüreklendiriyor. Ama her ne kadar olumlu şeyler motive edici olsa da bazı olumsuz şeyler de beni motive edebiliyor.
Arkamdan konuşan bazı insanlar, kaostan beslenen bir arpa boyu yol alamamış insanlar ve kendini geliştirmeye kapalı olan derdi sadece ön yargılı olmaktan ibaret olan insanları gördükçe daha da motive oluyorum.
Değişime ve öğrenmeye açık mısın?
@VişneliBrowni_ : Değişime her zaman açık bir insan oldum. Çünkü hayatımda değiştirilmesi gereken çok fazla şey vardı ve hala da var değiştirmek için çaba gösteriyorum. Bazılarını halletsem bile hala yol kat etmem gereken konular var.
Öğrenmeyi her zaman bir insan için gerekli buldum. İnsan bence öğrenmek için var ve öğrenerek var olur.
Son olarak: insan ne zaman "oldum" demeli?
@VişneliBrowni_ : Tecrübe sahibi olarak elbette. Henüz hayatında fazla acı çekmemiş ve çok insan tanımamış biri "oldum" diyemez. İnsanları iyi kötü görerek, tanıyarak, bazı şeyleri yaşayarak tecrübe sahibi olunur ve bu ilerledikçe insan olgunlaşır.
Bence'nde bulunduğum için çok mutluyum, teşekkür ederim 🙂
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer