Herkeslere merhabalar 🎈
Kararlar hayatımızı değiştirecek dokunuşlara zemin hazırlar ve hayatımızın her zaman pozitif anlamda değişebilmesi için doğru kararlar vermek gerekiyor. Peki önemli bir karar vermeden önce neler yapmak lazım, hep beraber bakalım mı?
Daha önceki yanlış kararlarınızı gözden geçirin ve ders çıkarın

Daha önce elbette önemli bir karar vermişsinizdir doğru veya yanlış olmak üzere. Bunlardan yanlış olanları seçip onlardan ders almaya ve aynı hataları yapmamaya bakın. Duygularınızı bir tarafa bırakıp mantığınızı işin içine katın...
Verdiğiniz kararın geri dönüşü var mı?

Hayatta verdiğiniz kararlar sizi bir yola sokar ve o yolda ilerlersiniz. Yanlış yola girdiysek ondan çıkmanın bir yolu bir alternatifi olmalı. İşte bu yüzden verdiğiniz kararın sizi sürüklediği yolun çıkmaza çıkmayacağından emin olun...
Endişeleriniz varsa ciddiye alın elbette

Önemli bir karar verirken endişeleriniz olmayacak mı? Olur tabiki. Var olan endişelerinizi gözden geçirip onların sağlamasını yapın ona göre seçeneklerinizi belirleyin ama endişeleriniz hayallerinize engel olmasın."Unutmayın ki endişeleriniz sizi başarıya da götürebilir, başarısızlığa da..." Bu sözü ben uydurdum, benden önce uyduran biri varsa da bilmiyorum. 😀
İnandığınız, güvenliğiniz önemli birine danışın ama son karar sizin olsun

Bu hayatta en önemli kavramlardan biri hatta belki de en önemlisi tecrübedir. Bir insanı güçlü kılan şey tecrübeleridir. Sizde hayat tecrübesi olan birine danışıp ondan yardım alabilirsiniz böylece onunda yaptığı yanlışları gözden geçirme şansınız olur.
Bu hayatta hiçbir şey mükemmel değildir, bunu bilin...

Bu hayatta hiçbir şeyin mükemmel olmayacağı gibi verdiğiniz kararla birlikte gireceğiniz yol, istediğiniz ve hayalleriniz gibi mükemmel olmayacak elbette. Bunun aslında her şeyin başına koymak gerekirdi çünkü insan elbette hayalleri olsun ister ancak hayallar ve gerçekler vardır...
Galiba aklıma gelenleri genel olarak özetlemiş oldum. Bir sonraki bence de görüşmek üzere.
Hoşça kalın... Mutlu kalın...🎈
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
29Cevap
Teşekkürler, çok güzel ve detaylı bir bence paylaşımı, elinize sağlık.
Kolay karar vermem ve bazen kararsız kalmaktan bile nefret ederim, iyice düşünürüm sonunu onun ne olabilir diye öyle karar veririm ve yaparım.
Güzel tavsiyeler. Önemli bir karar ise güvendiğim bir yakınıma danışırım mutlaka ve iyice düşünürüm.
Selam 🎈
Ben bir karar vermeden önce oldukça fazla düşünen birisiyim. Bunun olumlu ve olumsuz sonuçlarını düşünüp tartarım. Kızgınlıkla ya da aniden verdiğim kararlar ise pişmanlıkla sonuçlanır. Emeğine sağlık güzel bir bence olmuş. :)
Geri dönüşü olmayan karar yoktur nefes aldıkça herşey mümkün
Karar vermeden önce istişare etmek iyidir bir bilene danışmak sakin kalmak...
Sakin değilken karar vermemk lazim
Veri eğim kararların geleceğimi etkileyip etkilmeyecepini düşünürüm ona göre larsr alırım tabi ama bazen mantık kullanöadan harelet edebiliyoruz yanlışkarı öğrenerek düzelticez ki ders alalım değil mi
Çok güzel tavsiyeler. İçinden çıkamadığım bir karar olursa da annem ile babam ile paylaşırım ve buna göre düşünerek karar veririm.
Hiç pişman olacak bişey yapmadım. Yaptıysam pişman olmam bile bile yapmişimdir. Eğer isteyip te yapmazsam pişmam olurum.
Ani kararlar vermemek lazım. Sadece bugünde takılı kalmak değil de ileriye de düşünmek lazım pişman olmamak için.
Teşekkürler emeğine sağlık🌹
Risk almak demek iyi sonucu kazanmak uğruna tüm sonuçlari göze almak demektir. yani karar verirken bu yönde düşünmek lazım.
Her zaman çok derinlikli düşünmeye çalışırım fakat bazen duygularım bunda daha etkili rol oynadığı için hata yapabiliyorum ya.
Hatalarımdan ders almayan iflah olmaz biriyim djwjsj
güzel tavsiyeler bende bişiye karar verdiysem iyice araştırırım sonradan pişmanlk olmasn diye
Adı üstünde son , yani tekrarı yok, oda fayda vermez.
Sonuca odaklı düşünürüm kafamda planlar hislerime göre hareket ederim
Tedbemce dedi eline sağlık yavrum çoksel olmuş. D
Ölmeden Ölmeden günahlarina pisman olup tövbe faydasi var
hep önce karar verip sonradan neden böyle kararlar verdiğimi sorgularım... eline sağlık
Eskiden beri çok düşünerek karar veriyorum. Zararını görmedim.
Bir kararı vermeden önce günlerce düşünen birisiyim bu yüzden de hiç pişmanlık duymadım
Muslum babaya sormak gerekiyor hani orda da bir şarkı varya... aslunda yaramiyor
Nesin sen minak bi bençeyıldısı mı
Efet
Herkesin pişman olduğu birşey vardır 1 kere bile olsa
Yapıp pişman olurum daha iyi. Bir de strateji mi geliştireceğiz?
Güzel bir bence olmuş. Ellerine sağlak.
İki kere dusun bir kere hareket et
Bence ani kararlar vermemek lazım
Son pişmanlık fayda etmez
Merhaba,
Bilgiler için teşekkürler 😇
Bir işe yaramıyor maalesef :D
Hiç bir şeye yaramaz hatanın tamiri olmaz her şeyin bir bedeli var
Pişmanlık içi kemiren fare gibi
Bilgi için teşekkürler
Son pişmanlık içte ukte bırakıyor
10 düşünüp 1 konuşmak gerek.
Keşke demek yerine iyi ki demeyi tercih ederim.
Son pişmanlık çok kötü bişey ya.
çok doğru bilgiler
hiçbir şeye yaramaz
Emeğinize sağlık
Bildiğim iyi oldu 😅
İyice düşünüp geniş olarak tartmak gerekli
İyice gözden geçirmemiz
yaramıyor bee.
Iyi düşünmeli
Güzel çalışma olmuş teşekkürler
Çok düşünmek lazım.
çok beğendim
Yaramıyor.
güzel olmuş.