Empat neye ve kime denir?
> Empat kişiler, iletişime geçtiği insanların duygularını sanki kendi yaşamış gibi, üst düzey hisseder. Yüksek manada duyarlı insanlardır.
> Empat kelimesi empati kelimesinin türemiş halidir.
Empat insanların özellikleri nelerdir?
1- Karşındaki kişi onlara yaşadığı bir olayı anlattığında sanki kendi yaşamış gibi üzülür, sinirlenir. Yani o anın, onun duygu atmosferine giriş yapar.

2- Şiddet ve üzüntü içeren film ve dizileri sevmezler. Çabuk etkilenirler.

3- Başkalarının enerjilerini vücutlarına emdikleri için devamlı yorgun hissederler.

4- Sezileri güçlüdür. Onlardan "biliyordum", "hissediyorum" gibi kelimleri sıklıkla duyabilirsiniz.

5- Yaratıcı ve hayalperestirler.

6- Rutin işleri ve kalabalık ortamları sevmezler.

7- Koruyucu içgüdüleri gelişmiştir. Ezilen ve masum olanı savunurlar.
8-Duygularını yönlendirmek onlar için zordur .
9-Gündüz düşçüsüdürler yani istedikleri an kendi hayal dünyalarına çekilir ve huzur bulurlar.

♡Dünya naif kalpler için zordur. Biraz daha empati ile yaklaşın insanlara olur mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Teşekkürler, süper olmuş.
Evet doğru bnde var o mesela bir insana baktigimda ondaki acıyı kederi hüznü ne yapmak istediğini. ya da . soule soylim mesela bazen aklıma bisey geliyo 5 10 saniye sonra gerçekleşiyor.
youtubedan bakın isterseniz detaylı spritüel yönü de var yetenekleriniz olabilir
Ben de öyleyim. Neredeyse diyecekler ki olayı ben yaşadım sana ne oluyor? Ama çok yoruyor ya bu durum.☹️
spritüel bir yönü de var bahsetmedim ama onada bakabilirsin yeteneklerin olabilir
enerjini emen insanlarda olabilir çevrende
Yani ruhani bir yönü mü? Bir bakayım, haklısın olabilir öyle kişiler. Teşekkür ederimmm
Aslında yarısı tamamen geçerli yarısı ise tam tersi. Sanırım bu da çoklu kişiliğimden kaynaklanıyor.
spritüel bir yönü de var onada bakabilirsin belki empatsındır o yönden
Evet öyle benimki daha çok
Aslında bu şey empati yapar her zaman yapar fakat spiritüelliğin kazandırdığı özeeliklerin yardımıyla da dert etmeyen çok etkilenmeyen
Sanırım bu benim. Her olaya ve kişiye empati yapmaya çalışırım denerim ama kendim yaşadığımda da yaptığım gibi dert edinmem bunu
spritüel olanlarda etkileniyor diye biliyorum
Etkileniyordur da bunu dert ettiklerini çok sanmam
duyguyu ve enerjiyi hissedip çekiyor
Evet öyle
Bazıları var bazıları da yok şimdi ben ne oluyorum🙄
youtubedan bakın isterseniz detaylı spritüel yönü de vad
var*
Ama ben empati kurabiliyorum🙄
empati kurmak ve empat farklı
Pardon ben empati diye okumuşum hep😳
Eline sağlık çok güzel olmuş. 🦋
🧡
Ben öyleyim zaten memnunum halimden
spritüel bir yönü de var bahsetmedim ama onada bakabilirsin yeteneklerin olabilir
Çok teşekkür ederim bilgilendirme için hemen bakıyorum.
🌸
Evet yeteneğim varmış vovv
empatlar aralarında ayrılırlar ve bazı katagorilerin yetenekleri olur iyice araştırarak kendini geliştirebilirsin
Teşekkür ederim çook sağol.
🌸🧡.
Özellikleri birçoğuyla eşleşiyor belki olabilirim
biraz beni anımsatıyor gibi
Aa ben. 🥺
bende böyleyim fakat sen spritüel yönüne de bir bak bu özellikler varsa
O neymiş ki? 😂
bir araştır
anlamadığın olursa sorabilirsin
Bakalım.
Empati yani
biraz ileri düzeyi
üst düzey empat olduğumu öğrendim
spritüel bir yönü de var bahsetmedim ama onada bakabilirsin yeteneklerin olabilir
empati önmli
Uuuuu yabancı olduğum konular.🤷♂️
Herkes böyle olsa keske
Bi bu eksikti. Ağır empatım ben
spritüel bir yönü de var bahsetmedim ama onada bakabilirsin yeteneklerin olabilir