AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Kac tane yabanci sevgilin oldu 😂
Olmalımıydı?
Olmadıysa yalan yanlış benceler paylaşman saçma
Olmali olmadan trip atip atmadiklarini bilemezsin keko😂
Neden, sevgili olmadan birini tanıyamaz mıyız?
tanirsin ama sen "eslerini kaybetmemek icin daha cok ugrasirlar" demissin bunu esi olmadan anladiysan tebrikler kardes ne diyim:D
Niye bir tanıdığımın ilişkisini gözlemleyemez miyim? :)
Kısmen doğru ama tabiki sadece bir genelleme
Genelleme yapmadım, tanık olduğum çoğunluğu yazdım.
O da bir genelleme sayilir sonucta her turk kizi boyle olmak zorunda degil
Ama çoğu türk kızı böyle haklısın yabancilar hakkinda olanlar zaten dogru
Cogunlugu kapsayan birsey genelleme olur. Bunu da mi biz soyleyelim? Turk erkekleri cahil, yabanci erkekler kulturlu. Turk erkekleri abaza, yabanci erkekler flortoz ama abaza degil. Turk erkekleri cirkin, yabanci erkekler yakisikli. Sizin eksikleriniz bizimkinden fazla bayim. Once kendi yirtiyini dik.
@XiXiXi Genelleme de istisnalar kaideyi bozmaz. Bu bir genelleme değildir çünkü istisnalar kaideyi bozabilir. Konu yabancı erkekler değil şuanlık. Teşekkürler.
Oncelikle senin yaptigin genelleme bile sayilamaz dogru. Omrun boyunca gordugun Turk kizi sayisini toplasak maksimum 1 milyon eder. Turkiyede 80 milyon insan yasiyor 40 milyonu kadin.39 Miltonu nasil gormezden gelirsin? Sacmasin.
Teşekkür ederim o da sizin görüşünüz. @XiXiXi
Amann, bize ne elin yabancısından..
Konu elin yabancısı değildi :)
Yetistigimiz çevreler bile o kadar farklı ki kiyaslamak saçma.
Bu söylediğiniz belki 1 ya da 2 maddeyle ilişkilendirilebilir. Kalan maddeler ne yazık ki çevreyle alakalı değil.
Biraz öyle galiba sanki düşününce
Yabanci olmusum haberim yok yeaaaa.
Konu kimliğinde yazan uyrukta değil, kişinin kafasında bitiyor aslında.
Valla tribi ben erkeklerde görüyorum daha fazla Xd
Kızlar kadar olması mümkün değil :)
Inan bana daha gecenlerde biriyle fazla trip attigi icin, artik konusmamaya karar verdim.
"Neyse mesgulsün galiba, yazmayim" i da hep erkeklerden gördm :O
Muhabbet eğer antartikayı utandıracak şekilde soğuk geçiyorsa erkek o şekilde tavır yapabilir. Genelde kızlar kısa cevap verdiğinde erkeklerin söylediği bir cümle.
Ya da sadece 15 dk telefonuma bakmadgm icn? :)))
Tam tersi olsaydı senin tepkin ne olurdu?
Isi vardir mutlaka. Geri döner zaten diye düsünürm. ve dönüyorlar da. no problem yanii :D tabi online olup geri yazmadigini görürsem is degisir ama! Bak bakalim ozaman kim daha gec yaziyor ahahhah
Süper yazmışın helal olsun devamını bekliyorum
Teşekkürler.
Devamı gelmeli
Çok guzeeeerel *-*
Teşekkürler :)
Ahaha çok iyi noktalara değinmişsin :)
Teşekkürler :)
Yabancı kız mı alalım şimdi? :)
Hayır asla öyle bir şey yapmayın. Benim burada ki tek amacım bir farkındalık yaratmak. Bu tarz davranışları farkında olmadan davranış haline getirmiş bayan arkadaşların farkına varmaları ve bu durumu düzeltmeleri.
Ben şahsen bir Türk erkeğinin, yabancı bir bayanla mutlu olabileceğini düşünmüyorum.
Şaka yapmıştım zaten ;)
yetişme tarzları farklı ya neyi tartışıyosunuz
Tartışmıyoruz. Fikirlerimi yazdım.
anladım :)
Çok doğru tespit usta doğru söze eyvallah.
Teşekkürler.
Arada istisna olsada genellemen cok dogru.
Genelleme değil, çoğunluğun ifşasıydı. Yinede teşekkürler :)
İfşa edilecek bisey yok bilinen seyleri soylemissin aslinda ama kizlarimiz bunu bilsede kendilerini melek saniyorlar. Turk kizlarina guvenilmemeli
Cok iyi ☺
Teşekkürler.
Eline sağlık
:D:D
Teşekkürler :)
Fark Çooook, Saymayın
Kızlarımızın tırnağı etmezler
Bazı yönlerden evet.
yorumun like ve disslike'ı herşeyi açıklıyor zaten :D
Hayatında kaç yabancı kız oldu merak ettim doğrusu
Bu sorunun cevabını çok kez verdim. Aşağıdaki yorumlara göz atabilirsin.
Yazı için teşekkürler.
Yorum için teşekkürler.
Haklısn ama bn öyle değilm :)
Olabilir :) Teşekkürler.
Paragoz ve anladigim kadariyla egoist degilim
Olabilir, bir genelleme yapmadım :)
Peki :)
Vallahi dogru hepsi :)))
Teşekkürler.
Bu iyiydi adamım
Teşekkürler.
Erkekleri de bekliyoruz tek taraflı olmasın
Gelecek merak etme :)
haha süpermiş len
Teşekkürler.
Çok iyi olmuş paylaşım teşekkürler.
Yorumun için teşekkürler.
Güzel paylaşım
Teşekkürler.
5 parmagn 5'i bir degil.
Haklısınız. Bende 5 parmağın 5 i bir demedim asla.
Güzel çıkarımlar mevcut. Teşekkürler..
Teşekkürler.
Guzel yazi
Teşekkürler.
Çok güzel olmuş :)
Teşekkürler :)
Kezbanlar yine abanmış yoruma :D
Yapacak bir şey yok :) Bunu göze alarak yazmıştım :)
Hani biz her erkek aynıdır diyip babamızı dışlıyoruz ya :) siz de her Türk kızı böyledir kezbandır diyerek annenizi de kapsıyor musunuz yoksa? :)
Ben her türk kızı böyledir mi dedim?
O zaman türk kızları yazmayın başlığa ya da belli bir istatistik verisi koyun önümüze
Güzel paylaşım, ellerine sağlık..
Bu kadar şeyi okudunuz mu cidden :D
Çoğu kişi okumamış ki bas bas genelleme yapmadım dediğim halde genelleme yaptığımı iddia ediyorlar :)
Oh iyi ki yabanciym😃
True ! :)
Thanks ! :)
😉😉😉👊✋
ben yabancı kızlardan hoşlanıyom
yabancı kızlar harikadır bizimkilere göre
Harika tabiri, kişiye özgüdür. Genelleme yapmak mümkün değildir. Değişik, farklı ya da daha az kaprisli demek doğru olabilir.
emeğine sağlık.
Teşekkürler.
Tencere kapak meselesi
Anormal miyim ben
Kabul etmiyorsun ya da azınlıktasın.
Kendileri kaybeder.
Çok güzel olmuş :)
Teşekkürler :)
Tamamen doğru değil.
O da sizin görüşünüz :)
%30 tutuyor
Teşekkürler.
kaç yabancı kız tanıdı acaba hanzo :D:D
Hanzo? Bencenin ne kadar haklı olduğunu görüyorum.
ben çok gördüm ve dedikleri o kadar doğruki kolunuz kıldan geçilmiyo mk 2 makyajla kendizi paris hilton sanıyosunuz iğrenç kezbanlar
Annende Türk unutma ablası ayrıca eminim ki tam bir Brad bittsin keko :d
güzel bir yazı olmuş.
Emegine saglik
Teşekkürler.
iyi gözlem :)
Teşekkürler :)
Haklısın
Teşekkürler.
Rus kızları 😍
Bana diyene bakk :D
Eksi bir.
Erkeğine bağlı ve dış görünüş açısından güzeldir. Fakat benim mezhebime ters.
Sen hangi mezheptensin?
İnsanların paylaşılmaması gerektiğini düşünen mezhepten.
Hm ok.
Bencenin doğruluğunu kanıtladığın için teşekkürler.
Rica ederim.
hemen hemen doğru :D
Teşekkürler.
Doğru demissin.
Teşekkür ederim.
süper
Teşekkürler.
Guzel paylasim..
Teşekkürler.
Türküz sonuçta :)
Avrupalılaşmaya çalışan türkler diyelim :)
her zaman öyle değil miydi zaten Türkler hep avrupalaşmaya çalışıyor
hemen hemen tutuyor
Guzel
Teşekkürler.
Bu dediklerin bana uymuyor. Genellemeye bak ya.
"Ayrıca bir elin 5 parmağı bile bir değilken bu benceyi herkese maaletmek yanlış olur. Bu yüzden çoğunluk esas alınmıştır. İsteyenler üzerine alınabilir."
Okuduğunu mu anlamadın, yoksa okumadın mı?
Ama anlatma tarzın o şekilde
Sizin anlama tarzınız o şekilde. En sonda da belirttim aynı şekilde erkekleride analiz edeceğim diye. Bunda büyütülecek bir şey olmamalıydı.