Erkekler mi Üstün Kadınlar mı? İşte Kimin Daha İyi Niyetli Olduğunu Gösteren 5 İşaret!

Aslında soru ne kadar anlamsız. İki tarafta birbirine çok ihtiyaç duyuyor. İki tarafında aklı var ama nedense sürekli bir mücadele halindeyiz.

Erkekler mi Üstün Kadınlar mı? İşte Kimin Daha İyi Niyetli Olduğunu Gösteren 5 İşaret!

1-) Erkekler Daha Üstündür

Sevgiliniz aşırı derecede kıskanç mı? İstekleri bitmiyor mu? Ne yapsanız memnun edemiyor musunuz? Sürekli sizin kusurlarınızdan bahsedip canınızı mı sıkıyor? Doyumsuz ve tatminsiz mi? Sürekli isteyen ve çabalamayan biri mi? O zaman erkek sabır göstermezse ilişki yürümeyecek demektir. Fedakâr taraf üstündür.

Erkekler mi Üstün Kadınlar mı? İşte Kimin Daha İyi Niyetli Olduğunu Gösteren 5 İşaret!

2-) Kadınlar Daha Üstündür

Kadınlar annedir. Kadınlar sevgidir. Anne sevgisi olmasa dünyada hiç bir canlı diğerine merhamet göstermez. Cennet anaların ayağının altındadır. Annelik şüphesiz ki kutsal bir mertebe.

Bir kadın eve ruh verir. Orayı temiz, konforlu, sağlıklı bir yuvaya çevirir. Hizmetçi olarak değil elbette kimisi de yaptırır. İmkana bağlı bir durum. Sahiplendiği evini yönetir. Orda mutlu olur ve mutlu eder. Sevgi dolu bir eşi varsa kusursuzdur.

Duygusal zekaları erkeklerden yüksek olan kadınlar olmasaydı küçük şeylerden zevk almayı hiç öğrenemezdik. Bağlanmayı ve sevilen işlerin zorluğunun önemsiz olduğunu öğrenemezdik. En zor anımızda küçük bir dokunuşlarıyla bizi gazlamaları olmasa yerimizden bile kıpırdamak istemezdik. Onlar dengelerini her koşulda koruyabilir gibidir. Ümit verirler.

Erkekler mi Üstün Kadınlar mı? İşte Kimin Daha İyi Niyetli Olduğunu Gösteren 5 İşaret!

3-) Erkekler Tabiki Daha Üstündür

Ataerkil toplum yapısı, erkek evin direği, geminin küreği durumları, erkeğe yüklenen bir reislik pozisyonu, sorumluluklar, para kazanma telaşı, sürekli güçlü olma gerekliliği...

Erkek tabiki daha üstündür. Sen bu strese katlanan bir adama daha fazla yüklenemezsin çünkü. Dinletemezsin kendini. Daha büyük bir sevgi pıtırcığı olamazsın. Senin rolün de bellidir en nihayetinde. Adama çok karışamazsın, işine bakacaksın. ya da onu rahatlatacaksın, gazlayacaksın, sana kalan bu oluyor.

Erkekler mi Üstün Kadınlar mı? İşte Kimin Daha İyi Niyetli Olduğunu Gösteren 5 İşaret!

4-) Saçmalama Kadınlar Daha Üstündür Tabiki de

İlgi gören kadınlar tabiki daha üstün olur. Bazı kadınların peşinde koşan o kadar çok salyalı adam vardır ki üstünlük duygusunu dibine kadar yaşatırlar. Kimi kadınlar erkeklerin gurunu okşamayı bilir. Erkekler onlar için saf saf dolaşan sünger mabıtlardır. Öküzdürler biraz hatta. İncelik hoşluk bilmezler. Aptal aptal bakarlar. Memnun etmeye çalışırlar. Zavallı köleler.

Bunu kırk yaşında da söyleyebiliyorlarsa onlara gerçekten inanmak gerekir.

Erkekler mi Üstün Kadınlar mı? İşte Kimin Daha İyi Niyetli Olduğunu Gösteren 5 İşaret!

5-) Kadın da Erkek de Üstün Değildir

Her tür kendi görevini yapmayla mükellef. İyi niyetli olup, güzel işler başaran, sevgi dolu, sabırlı, dirençli insanlar üstündür. Bir aradayken sorun yaşamamayı, yeri geldiğinde alttan almayı, yeri geldiğinde nasihat etmeyi, yeri geldiğinde elini taşın altına koymayı bilen insanlar üstündür. Bir arada kalabilen ve birbirini anlamaya çalışan insanlar üstündür. Üstünlük birliktedir. Kişisel bir mesele değildir.

Erkekler mi Üstün Kadınlar mı? İşte Kimin Daha İyi Niyetli Olduğunu Gösteren 5 İşaret!
Erkekler mi Üstün Kadınlar mı? İşte Kimin Daha İyi Niyetli Olduğunu Gösteren 5 İşaret!
Cevapla