Kişi kendinden bilir; hep olumsuz yorumlar, olumsuz insanlar, olumsuz bakışlar, her yerdeler ve insan ister istemez çıldıracak gibi hissediyor. Peki kendinize sordunuz mu hiç bunu takmamın bana bir yararı var mı diye tabi ki de takmamalısın. Biraz da sen kendini beğenmiş ol canım. Şu zamana kadar istediklerimizi yapamayıp üzülen hep biz olduk değil mi ama..

Konumuza dönersek her zaman için yaptığım kimine göre saçma kimine göre tuhaf dedirten birkaç yöntemimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
1) Aynalarla dost olun

Aynalarla iç içeymiş gibi yaşayın kendinizi özümseyin. Geçin aynanın karşısına ve "Ay çok güzelim tanrıımmmm teşekkür ederim" deyin. :)
Görsel kamu spotudur böyle bir şey demeyin tabii ki de vbjhbggt
2) Hedeflerine rest çek

Hedef demişken yoluna engel olan hedeflerden bahsediyorum arkadaşım. Hepsini karşına al ve içinden geldiği kadar söv.
3) Anılarını yak!

Biliyorum en zoru da bu ama o yanıp tutuşması bile haz veriyor insana. Eminim ki sorunlarınızı da külleriyle birlikte uçuracaktır.
4-) İkinci bir kimliğiniz olsun!

Kendinize iyi bakın insancıklar <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar